Jump to content

Julehilsen


ARhifi.dk

Recommended Posts

Nu har jeg kun brugt prestashop i ca. 1,5 måned, og den har noget af den bedste kildekode, som jeg har set for en webshop.


Tillykke til de, som flytter fra røverne, bl.a. de som flytter fra PBS International (nu med navnet nets) og andre.

Brug PayPal direkte i stedet for at betale røveri-afgifter til banksterne hos PBS (nu nets).


Jeg har flyttet min webshop fra DanDomain røverne i Randers, og det vil give en kæmpe besparelse over tid, vi taler her om hundrede tusinde kroner, samtidig med jeg har fået en meget bedre webshop, der kan meget mere.


Jeg har et par ideer til nogle nye moduler, som jeg vil implementere, men mere om det senere.


Ja, ja, jeg skal nok stoppe snevejret på websiden i morgen, jeg håber naturligvis alle kommer hjem til Jul.


Glædelig Jul og et Godt Nytår til alle PrestaShop fans :)

ARhifi.dk

Link to comment
Share on other sites

Nu er Paypal jo LANGT dyrer i længden end PBS.
Så det ser jeg ikke som en særlig godt råd.


Regn lidt på det, og du vil finde ud af, at du skal modtage for mindst 250.000,- kr. Dankort transaktioner, før det kan betale sig at bruge PBS (nu nets), og det vil være rent underskud at bruge PBS (nu nets) for udenlandske kredit kort, selv fra 1 kr. i omsætning.

Jeg sælger primært til kunder udenfor Danmark, hvorfor Dankort ikke kan være med, men er store besparelser ved at flytte væk fra PBS (nu nets).

God Jul :)

ARhifi.dk
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...