Jump to content

[ LØST ] Fejl kan ikke oploade produkt billede mere.


Evapige

Recommended Posts

Hej alle.

Er her mon nogle der kan hjælpe mig. Jeg har pludselig fået et problem med at oploade billeder til mine vare. Jeg har forsøgt alt. Slettet hele shoppen, lagt backuppen op. Installeret en ny shop samme problem. Har brugt to dage nu på denne fejl og kan ikke få det til at virke. Alt virket fint og pludselig denne fejl.
Jeg kører den nye stabel V. 1.3.3.0

Glædelig jul
Eva

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vel ikke bære fordi billederne er større (fulder mere) end din host tillader?
Har oplevet det samme.


Nej desværre ikke. Havet været en let sag så, men dette er pludselig opstået og billederne er i korekt størrelse -kb også videre, som er tilladt. Jeg har også prøvet med mange forskellige billeder.
Ellers tak for hjælpen.

;0) Eva.
Link to comment
Share on other sites

Har du tjekket rettigheder på din img-mappe? Noget må jo være ændret, det holder ikke op med at virke af sig selv:-)


Tak for dit svar.
Ja det har jeg tjekket og den er sat til 777 og har også prøvet med 775.
Og nej det burde det i hvertfald ikke bare gøre, men i dette tilfælde er det altså bare holdt op med at virke af sig selv ;0)

Glædelig jul.
Eva
Link to comment
Share on other sites

Ligger den evt. på en windows server? Så er det din host der skal give skriverettigheder.

Har du tjekket rettigheder på din img-mappe? Noget må jo være ændret, det holder ikke op med at virke af sig selv:-)


Tak for dit svar.
Ja det har jeg tjekket og den er sat til 777 og har også prøvet med 775.
Og nej det burde det i hvertfald ikke bare gøre, men i dette tilfælde er det altså bare holdt op med at virke af sig selv ;0)

Glædelig jul.
Eva
Link to comment
Share on other sites

Nej den ligger ikke på en Windows server, men tak for din hjælp.

Jeg har faktisk fundet løsningen og problemet.
Problemet var ikke i selve shoppen, men på min pc! Jeg ved ikke helt hvad der var sket, men efter en genoprettelse af min pc ( satte pc'eren nogle dage tilbage ) Og problemet var løst. Min pc blev gennem scannet og gennem tjekket, der fandtes ingen virus. Så alt i alt er problemet løst, men hvordan det opstod aner jeg ikke.

Tak til alle der forsøgte at hjælpe mig.
Godt nytår alle i forummet.
Eva
Glædelig jul.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...