Jump to content

Emner / områder


Henrik Larsen

Recommended Posts

Hej

Jeg ved ikke om jeg er den eneste her, men jeg syndes at dette forum (dansk) virker ret rodet, kunne man ikke dele det op så det var nemmere at finde rundt.

F.eks.

Betaling/Fragt
Layout
Vare / kategorier
osv.

Ofte har jeg problemer med at finde rundt når det er rodet og det syndes jeg det er her, men det kan jo bare være mig.

Link to comment
Share on other sites

Der er trods alt ret få indlæg her i den danske del af forummet. Det er sjældent nok til at fylde en skærmside, når der er gået en uge. Det gælder jo om at få opmærksomhed fra flest mulige læsere, og det gør man altså ikke, når man underopdeler forummet.

Det er ligesom på Usenet. Der er altid nogen, der foreslår, at man skal oprette nogle nye grupper. Men når det kommer til stykket, dør disse tynde grupper ud, når nyhedens interesse har fortaget sig.

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg er enig med dig. Så lad mig gøre lidt reklame for det danske prestashop forum, der ligger på Openforum.dk, hvor der er mere opdeling i emner - dog ikke lige som du foreslår.

Enig med Prestafan1234.
Det forum, som bliver henvist til er langt mere opdelt i emner.
Hvis der er behov for yderligere opdeling, så finder vi sikkert ud af det.
Prestafan1234 og undertegnede er forøvrigt moderatorer på det Forum. Så vi har en vis indflydelse i opdelingen.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...