Jump to content

Rette pris, modulpositioner, evt. oversættelse!


Daanni

Recommended Posts

Hej,

Jeg er helt ny indenfor Prestashop, og har derfor nogle spg. som jeg håber nogen man svare mig på!
Jeg er ved at lave en side for en ven, som sælger håndbrygget øl. Siden kan ses her: www.staarup.dk/shop .

Mine spg:
Pris for varer : ”DKK40” – kan det ændres til ”40,- kr” og, er det i så fald lovligt? Mener at have set engang, at det skal angives DKK i forbindelse med nethandel.

Derudover - fordi der sælges øl, så er det kun muligt at købe en hel kasse, altså 15 stk. Men, det skal være muligt at mixe disse 15 stk. Er der en måde hvorpå man kan få systemet til at sætte et min. på hhv. 15, 30, 45 stk?

Flytning af moduler:
Små link i top ”valuta”, ”kontakt”, ”bogmærke” og ”oversigt” placeres i bunden af siden - er det muligt?

Derudover vil jeg meget gerne flytte "kurv, din konto" osv, men jeg synes ikke at kan ændre positionen under "positioner" i backend?

Evt. ændring i oversættelse:
Når der klikkes på ”Tilbud” kommer der en side frem med teksten ”Prisfald” – skal ændres til ”Tilbud” - muligt and how?

Ændring af kassen:
Varer i alt
Forsendelse i alt
I alt inkl. moms
Heraf moms

Kan rækkefølgen ændres?

Jeg håber meget ovenstående kan lade sig gøre. Jeg er som sagt ny indenfor Presta, og arbejder normalt kun i Joomla - derfor de mange, og sikkert "dumme" spg. fra min side!

Link to comment
Share on other sites

Hej

I princippet burde du oprette en tråd for hvert spørgsmål, så andre fremadrettet kan finde svar uden at skulle læse en lang tråd igennem...Men jeg svarer på de ting jeg umiddelbart kan ud for dine spørgsmål nedenfor

Pris for varer : ”DKK40” – kan det ændres til ”40,- kr” og, er det i så fald lovligt? Mener at have set engang, at det skal angives DKK i forbindelse med nethandel. Det er korrekt, det skal være DKK og du kan sætte mellemrum ind i BO

Derudover – fordi der sælges øl, så er det kun muligt at købe en hel kasse, altså 15 stk. Men, det skal være muligt at mixe disse 15 stk. Er der en måde hvorpå man kan få systemet til at sætte et min. på hhv. 15, 30, 45 stk?Ikke muligt out of the box, du skal på jagt efter et modul

Flytning af moduler:
Små link i top ”valuta”, ”kontakt”, ”bogmærke” og ”oversigt” placeres i bunden af siden – er det muligt?Så vidt jeg ved ikke med mindre du retter i dit theme's tpl filer - og dermed i virkeligheden laver et nyt theme for ikke at miste kompabiliteten med standard theme

Derudover vil jeg meget gerne flytte “kurv, din konto” osv, men jeg synes ikke at kan ændre positionen under “positioner” i backend?Samme som ovenstående

Evt. ændring i oversættelse:
Når der klikkes på ”Tilbud” kommer der en side frem med teksten ”Prisfald” – skal ændres til ”Tilbud” – muligt and how?BO - Tools - Translations, sikkert under Forkontor - oversættelser

Ændring af kassen:
Varer i alt
Forsendelse i alt
I alt inkl. moms
Heraf moms

Kan rækkefølgen ændres? Lyder som en template ændring i modulet blockmodulecart
Jeg håber meget ovenstående kan lade sig gøre. Jeg er som sagt ny indenfor Presta, og arbejder normalt kun i Joomla – derfor de mange, og sikkert “dumme” spg. fra min side!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...