Jump to content

[LØST] Hjælp til at finde og ændre teksten i kurv.


mookmik

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg nybegynder mht. presta men - so far so good - har dog lidt problemer med at finde rundt i backoffice.

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvor (hvordan) jeg ændre teksten i kurven, jeg har en overskrift der hedder hedder (Indkøbskurv resumé) der vises kun priser men ingen tekst som uden/med moms og fragt osv. nogen der kan løfte sløret hvor jeg kan tilføje teksten ?

Med Venlig Hilsen

Johnny

Link to comment
Share on other sites

Hej

Velkommen til.

Du finder alle tekster i BO under Tools - Translations. Her skal du have fat i oversættelserne til forkontoret.


Hejsa og mange tak for hjælpen.

Du skulle vel ikke også ligge inde med en viden om hvordan man får fjernet (eller ændret teksten) på contact - sitemap - bogmærke som du kan se er kontakt hos mig skrevet med C og ikke med K ...... jeg har ledt og ledt i back office, men har ikke fundet hvor jeg kan ændre dette henne, ved du det ?

Igen, mange tak for hjælpen.
Link to comment
Share on other sites

Igen er det BO og Tools - Translations. Vælg Module translation. Find blockpermanentlinks-header og ret

Alle oversættelser finder under Tools languages, du skal blot lede lidt under de forskellige muligheder for at finde din tekst.


Mange tak for hjælpen :) som sagt er jeg helt ny mht. presta, så der er lidt begynder vanskeligheder med at finde rundt omme bag facaden, men jeg fandt det og fik det rettet, tak for hjælpen :)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...