Jump to content

[Modul] Brev til Moneybookers om tilbageføring af gebyrer


presta-dyr

Recommended Posts

Når kunderne betaler via Moneybookers, går det nogle gange galt. Måske er det 3-D Secure der driller, eller hvad ved jeg. Det kedelige er så, at man som webshop-ejer alligevel bliver opkrævet et gebyr på ca. DKK 1,30. Jeg har adskillige gange e-mailet Moneybookers, og de har pænt annulleret gebyret.

Dette modul hjælper med at generere den e-mail der skal sendes. Udtræk sidste måneds CSV-fil fra Moneybookers og benyt den sammen med modulet.

/Kjeld

moneybookersfail_0.1.zip

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Det er godt nok nemt at gå til, og det virker ret godt.

Step 1.

Log ind på moneybookers

Step 2.

Gå ind i my account, og vælg fra dato og til dato. Behøver ikke kun at være for én måned. Tryk derefter "go".

Step 3.

Download csv fil ved at klikke på excel knappen inde på siden.

Step 4.

Download modul, udpak, upload til \modules\, gå ind under modules i backoffice og installer modulet.

Step 5.

Gå ind under fanen "ordre" og vælg den downloadede csv fil, og hvilken måned der skal inkluderes gebyrer fra, og voilá, så viser siden dig en høftlig mail som du kan copy paste og sende til: [email protected].
Forvent LANG svartid!


Jeg har vedhæftet et screenshot af resultatet. Mailen tager ikke højde for at der kun er én postering, men i såfald er det nok også de færreste der gider at bøvle med at skrive til moneybookers. :)


Til folk der synes om dette modul, kunne de evt. også prøve dette modul:

http://www.prestashop.com/forums/viewthread/57850

Dette er også skrevet af presta-dyr, og er et modul der kan eksportere ordre til import i regnskabsystemet Sigma.

----
Til presta-dyr:

Jeg savner lidt at kunne vælge mere end blot én måned inde under modulet. Ville være rart hvis man kunne vælge fra dato til dato. Måske som et alternativ til det med at vælge måned?

Tak for endnu et fint modul.

37928_YF6QybGYH6zd5H0RXrE3_t

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...