Jump to content

Ændre farver


VickyK

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at kunne ændre i farver på min Webshop, både i teksten og bokse m.m.

Jeg har fået ændret baggrundsfarven på min Admin side - men altså hvor/hvilken mappe etc. skal jeg åbne i f.eks. Dreamweaver, for at ændre på farver i "front office" delen??

vh, Vicky

Link to comment
Share on other sites

Det skal du under dit theme, mappen css og global.css. Men farven på bokse er grafikker, så du skal rette disse i et billedbehandlingsprogram - lyder til, at du har styr på det, hvis du har Dreamweaver og dermed også PhotoShop. Overvej at installere de gratis programmer IE Developer tools, hvis du bruger IE og Firebug, hvis du bruger Firefox (og du bør i øvrigt tjekke dit design i begge browsere). Programmerne bruger du til at finde ud af, hvor du skal rette i dit css, eller hvilke billedefiler, der refereres til i dit stylesheet.

Start med at tage en kopi af dit standardtheme PrestaShop, kald det noget andet, og når du er færdig, kan du uploade det under themes som en komplet mappe (og du får så også mulighed for at kunne vælge det i BO, ligesom du kan med PrestaShop themet)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...