Jump to content

Welke module moet er komen!


joost

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
Waar zou jij nu een module voor willen hebben?
Wat moet de functionaliteit zijn?

Schrijf het in deze topic.

En misschien gaan wij hem maken!

Misschien voor niets of wanneer het veel uren betreft een vergoeding.


Groetjes


Heren

ik ben erg benieuwd of er een module gemaakt kan worden dat men kan zien over het verwachte levertijd ( Levertijd aanduiding van 2-3 dagen -opvoorraad bij de leverancier) van een product wat je ook ziet bij ander webshop’s.

Zo kan de webshophouderzijn voorraad minimaliseren.

hier onder ook een foto wat ik precies bedoel.

vriendelijke groeten
aliasali

40571_FQJgGPBRt9hGWMYWYCep_t

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ik (en anderen) zijn al langer op zoek naar een module om custom made producten aan te bieden.

In de huidige versie van prestashop kan men alleen nog maar velden invoeren en downloaden.

Voor sign (vinyl), custom t-shirt bedrukking, custom stickers, custom schuifdeurkasten op maat, glas deuren/panelen etc. Met wat aanpassingen zou deze module eigenlijk voor alles wat op maat wordt gemaakt gebruikt kunnen worden.

Lettertype's weergeven waaruit de klant kan kiezen, waarbij de fonts zichtbaar zijn.
Het formaat opgeven dat men wenst, met daarbij een calculatie gebaseerd op prijs per m2 of cm2.
Afbeelding weergeven op een bv. t-shirt afbeelding.
Tekst invoeren.
Tekst grootte
Alles wysiwyg.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Twee functionaliteiten die ik mist in Prestashop (kan zijn dat je dit kan doen via modules)

 

1. In Catalog, Combinaties, zou het uitermate handig zijn moest je meerdere combinaties tegelijkertijd kunnen selecteren, zodat je ze daarna kan wissen. Dit is van belang wanneer je voor een product meerdere combinaties (3-4) aanmaakt, maar waarvan niet alle combinaties geldig zijn. Je hebt bvb een kledingstuk dat bestaat uit meerdere types in functie van de maat maar wel met een uniforme kleur, het kledingstuk is uniek, maar er zijn beperkingen qua maat en dus qua type. Maak je alles aan met de productgenerator, dan heb je items die niet bestaan. Bijgevolg uitermate handig als je de niet bestaande producten gegroepeerd kan selecteren en dan verwijderen (nu is dan één per één).

 

2. Wanneer een product wordt geretourneerd zou ik graag een administratiekost in rekening willen brengen (procentueel of een vast bedrag). Dit om te voorkomen dat er bestellingen worden gedaan om iets uit te proberen en hierin dan ook te overdrijven.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ik zou graag een module zien voor kleuren.

Nu weet ik dat die module er al is.

Alleen ik wil de kleuren aan de hand van een plaatje zelf in kunnen voeren.

Wat je bijvoorbeeld bij breiwinkels ziet. Er is dan wol in verschillende kleuren beschikbaar en dat zie ik niet in Prestashop terug.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ik weet niet of Joost nog reageert...

Wij willen er wel vaart achter zetten.

 

http://www.9hoog.nl/...ule-prestashop/

 

Vul hier je wensen in en we komen z.s.m. bij je terug.

Joost mag het weten :P

 

Overigens mag Joost ook wel beter op zijn Nederlands letten '...deze topic' :huh:

Blijf trouwens ook het gegeven dat iemand zijn/hun diensten aanbieden zonder enig bewijs van kennis en kunde erg vreemd vinden

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...