Jump to content

Varen eksisterer ikke i denne model... Problem


scumdk

Recommended Posts

Hej folkens.

Jeg er havnet i en stor kattepine her og har hårdt brug for jeres hjælp.

Vi har tilføjet ca 250 produkter til Prestashoppen og mange af disse produkter har forskellige størrelser og farver. Hvert produkt har fået farveatributter, f.eks. sort og hvid, og så har vi tilføjet enkelt atributter i de forskellige størrelser. Nu siger shoppen at varen ikke er tilgængelig fordi der ikke er lavet en variant der hedder "Hvid OG størrelse"... uhh ohh.... Egentlig skal vi bare bruge informationen til at se hvad kunden skal have og da lagerstyring er slået fra, kunne jeg RIGTIG godt tænke mig hvis man kunne slå det fra der gør siden siger sådan her:

Tilgængelighed:Varen eksisterer ikke i denne model. Vælg en anden.

Håber virkelig i kan hjælpe mig :-)

Link to comment
Share on other sites

Hej Kjeld.

Ja det har jeg og der er også oprettet en masse forskellige varer i størrelser og farver, men desværre adskilt.

Så der er en gruppe der hedder Farver som indeholder en lang lister over de farver der er til alle produkter. Så er der en gruppe der hedder Størrelser og den indeholde alle de størrelser der kan forekomme på alle slags produkter. Under hvert produkt er der så udvalgt f.eks. 5 størrelser og 5 farver, og så var jeg i den tro at man bare kunne sætte dem sammen som man vil. Til min store skræf erfarer jeg jo så, at de skal oprettes præcis med størrelser og farver i grupperne for ellers siger prestashop den ikke findes i den variant.

Kan man ikke slå fra at prestashop ikke skal tjekke om den valgte variant findes? For butikken kan jo se på ordren hvilke farver og størrelser kunden ønsker.

Håber i kan hjælpe :-(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...