Jump to content

forkert pris vises efter at have lavet flere varianter af produktet..??


elhombreloco

Recommended Posts

hej gutter..

er der nogen der ved hvad jeg har gjort forkert her...jeg har prøvet at oprette en varer, som jeg så har lavet for skelllige varianter af. problemet er at der nu bliver vist en pris der er helt forkert når man kigger på varen. Det der undre mig mest er at hvis man så tilføjer varen til kurven så er det den rigtige pris der bliver tilføjet..??

nogen forslag..?

Link to comment
Share on other sites

hejsa..

jamen gutinder er da også meget velkomne.. *S*

http://www.kinkykompany.dk/product.php?id_product=73 her et billede af Fo hvor man kan se at prisen er på 1104,30 hvor den burde være 148,43 som den er tilføjet til kurven på. Der er 3 screendumps attached her... måske du kan se hvad jeg gør forkert..?

nu hvor du alligevel er så flink at prøve at hjælpe mig... har du så evt. nogen ide om hvordan man får shoppen til at runde tallene af til hele kroner..??

på forhånd tak..

29567_v7cMd8DPygKev4xNlBM2_t

29568_Mzg7yYSA138rydnRKpn9_t

29569_7IXGfdTIJgS5LpE9aTAy_t

Link to comment
Share on other sites

Da jeg skiftede valuta fra en "fremmed" valuta til dansk valuta kom den rigtigt danske pris kortvarrigt frem, og derefter kom den forkerte frem, boxen bliver opdateret med noget javascript / jquery så jeg føler mig rimelig overbevist om at feljen ligger gemt der :)

Der er en masse variabler der bliver sat i toppen af product.tpl der ville jeg nok starte med at kigge, herefter bliver følgende js filer definere i product.php så dem kan du også kigge i:
$js_files = array(
__PS_BASE_URI__.'js/jquery/thickbox-modified.js',
__PS_BASE_URI__.'js/jquery/jquery.idTabs.modified.js',
__PS_BASE_URI__.'js/jquery/jquery.scrollto.js',
__PS_BASE_URI__.'js/jquery/jquery.serialScroll.js',
_THEME_JS_DIR_.'tools.js',
_THEME_JS_DIR_.'product.js'
);

Jeg er ikke særlig godt til JS, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig ret meget herfra.

Link to comment
Share on other sites

hej timpet..

du har helt ret...man kan nemlig se at den rigtige pris fremkommer meget kortvarigt og så kommer den forkerte frem bagefter.. nu er jeg desværre også selv total idiot til sådan noget kode noget..det er jo en af grundene til at jeg har valgt en nem prestashop løsning.. ;-) men tak for forsøget..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...