Jump to content

twenga module


lape

Recommended Posts

Ik heb de twenga module via de prestastore gekocht
heb hem geinstalleerd maar weet nu niet echt wat te doen, in de module configuratie staat er:
URL you have to communicate to Twenga.com: http://www.funky-lama.com/modules/twenga/export.php

ma heb geen idee wa ik met die link moet doen, als ik erop klik krijg ik alleen mijn volledige catalogus in text vorm
en vind mijn shop ook nie op twenga dus het is nog nie gelinkt aan elkaar
iemand een idee wat ermee te doen?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

nee, niemand wist et antwoord, zelfs de makers niet
ik heb zelfs twenga gecontacteerd, die hebben nooit geantwoord, noch twenga.com noch twenga.nl
het zou u website moeten spideren ofzo en dan u producten op twenga zetten, maar het werkt totaa niet.
ik kan het niet aanraden.

Link to comment
Share on other sites

Die URL is de link naar het spiderbestand welke door Twenga wordt uitgelezen, dus lijkt mij in orde, of je zou dit gegenereerde bestand moeten opslan als .txt en deze zo aanleveren.

product_url;designation;price;brand;image_url;description;category;ean;shipping_cost;in_stock

Dit zijn wel de juiste aanlever specificaties en alles staat erin.

Link to comment
Share on other sites

ik heb nergens iets gelezen over commissie.... stond ook nergens vermeld op de prestastore toen ik de module kocht


Als je je producten op Twenga wilt hebben dan moet je een contract met ze afsluiten en vervolgens nemen ze jullie spiderbestand op.
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ik heb net een account aangemaakt bij Twenga, maar de gratis module die al in de Prestashop wordt meegeleverd werkt niet in Nederland. Dat is mij net ook nog door Prestastore bevestigd. Welke module heb jij dan gekocht? Werkt die wel in Nederland?
Ik heb ook al een email aan Twenga gestuurd. Ook zij vermelden dat zij alleen een interface hebben voor Os-commerce en Magento.

Ik hoor graag welke module je gekocht hebt en of hij ook werkt met de Twenga tracking tools op Twenga Ready to Sell (https://rts.twenga.nl/).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ik heb nergens iets gelezen over commissie.... stond ook nergens vermeld op de prestastore toen ik de module kocht

 

Er zijn 2 varianten bij Twenga,

Een betaalde en een gratis indexering, ik hoop wel dat je een sterke host hebt want zodra je wordt gevonden zijn er soms wel 70 spiders actief op je site, en dat vreet bandbreedte kan ik je zeggen !

Kijk ook eens naar shopwiki, werkt ook goed en heeft ook een gratis variant ;)

 

Greetz,

Voodoochild

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...