Jump to content

* kontakt * oversigt * bogmærke


humani

Recommended Posts

Hej folks

Håber i nyder det de sidste varme af sommeren :)
men kan nogen fortælle mig. Hvor henne man finder den rigtige css fil, hvor man kan rykke på de 3 emner i toppen ?


* kontakt
* oversigt
* bogmærke

Den står nemlig oven på min logo :/

Link to comment
Share on other sites

Du skal via dit FTP program finde mappen themes - den ligger i roden af dit site. I mappen er der en undermappe der hedder prestashop og herunder mappen css og global.css




Oh super... Så er det klart, at jeg er gået MEGET forkert...

Er der nogen måder, at man kan finde ud af, at læse hvad er hvad til hvad der inde til, så man rammer den rigtigt div. Der er godt nok meget info. da..
Link to comment
Share on other sites

Nej det tror jeg ikke der er. Men hvis du bruger Firebug eller IE Developer tools, så kan du pege på elementet og finde ud af, hvad du skal rette i dit stylesheet. Hvis du helt vil skjule blokken, kan du gøre det i BO




Hvis jeg nu siger, at jeg bruger web developer til firefox, er det godt ikke skidt program. kan godt nok ikke lige finde ud af, hvordan man bruger det rigtigt. Der er mange felter man kan trykke på og jeg kan ikke finde frem, til den rigtige navn. Har prøvet:

Div-rækkefølge
id- classe
links detailer

problemet er når jeg brugte div rækkefølge, at de næsten ligger oven i hinanden.

Har du nogen gode forslag ?
Link to comment
Share on other sites

Må indrømme, at Firebug og mig heller ikke er gode venner endnu - jeg brugte IE Dev. Tools længe før jeg fandt den anden (men alle prof'fer siger, at Firebug er langt bedre - har blot ikke set lyset tror jeg:-)

Du skal kigge efter header_links i dit stylesheet






Hahaha :) Jeg kender det godt ! :)

Forresten jeg har sendt dig en mail. Ved ikke om du har modtaget den, jeg kan ihvertfald ikke finde ud af om den er sendt eller den sidder fat et sted i systemet :)

Har du mulighed for, at sende mig et direkte link til dem., vil nok starte med firebug så ;)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...