Jump to content

Fragt og forsendelse


RainbowSoftware

Recommended Posts

Jeg har fosøgt at gøre det muligt for kunderne at vælge om de vil downloade (kr. 0,00) eller modtage en install CD (kr. 80,00)
Da det tilsyneladende ikke kan lade sig gøre at få lagt denne valgmulighed ind under Fragt, når kunden skal betale, så har jeg forsøgt at fjerne alt vedrørende forsendelsesmåder. Men det er fuldstændig ligegyldigt hvad jeg gør, så kommer der en meddelelse "Der er ingen leveringsmåde, der kan benyttes ved levering til denne adresse!" og hvis man går videre til betaling vises "01.ugyldig forsendelsesmåde eller ingen forsendelsesmåde valgt"
I den tidligere version 1.2 virkede det, men ikke i ver. 1.3
Hvordan får man fjernet alt vedr. fragt, fragtmænd, forsendelsesmåder og lignende?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu efter at have brugt utallige timer på at få dette til at fungere, fundet ud af, at det kun fungerer på de produkter, jeg har oprettet efter opgradering til version 1.3.
På alle de produkter, der var oprettet i version 1.2, fungerer det ikke. Så nu er det "bare" at slette alle gamle produkter og så starte forfra.
Men det er jo kun et af de utallige problemer, der har været ved opgradering til 1.3.
Jeg har så også lige et lille problem med nedsatte varer. Tidligere blev der sat "Prisnedsættelse" på en nedsat vare, nu sættes der "Udsalg" på.
Jeg har checket alle oversættelser og iukke kunndet finde ordet "Udsalg". Hvor kommer det nu fra?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...