Jump to content

Zarovnání názvu zboží


CyberCZ

Recommended Posts

Dobrý den,

chtěl bych se prosím Vás zeptat jak upravit zápis v souboru, aby se zarovnaly názvy "novinka " a "skladem" do 1.řádku a název zboží do 2.řádku. Zkoušel sem prohledat soubory tpl a css, ale nikde sem nic nenašel, nicméně přiznávám, bude to tím, že jsem laik a teprve se učím. A k tomu názvu zboží, ještě prosím Vás, dala by se změnit velikost písma na menší ?
Předem děkuji za pomoc, popřípadě za návrhy možného řešení.
S pozdravem
Míra

28724_tW5ZF7H5HQksodBmDjAD_t

Link to comment
Share on other sites

To superhero495:

Dobrý večer,

v product-list.tpl jsem pouze zalomil řádek a v global.css jsem poupravil bloky dle vašeho návodu, zárověn jsem si poupravil ty ikonky "novinka" a "skladem" viz.screen

Nevíte prosím náhodou ještě jak obejít editor v administraci ? I když napíšu v "krátkém popisu" informace o produktu a nastavím zalamování do nečíslovaného seznamu(tečkování) v obchodě se stejně text zobrazuje v řadě za sebou.
Zkouším opět pátrat v css a ted i v tech tpl, zatím nic. Samozřejmě pokud to nepůjde, nedá se nic dělat, hlavní je, že tam ten popis je. Zajímavé, ale je, že ten samý popis, když ho vložím do "popisu" tak tam to normálně funguje.

moc děkuji za pomoc.
S pozdravem
Míra

28763_0TG9VOdQQiuTaPhYhMzD_t

Link to comment
Share on other sites




oba řádky sem nanšel v souboru product.tpl, bohužel sem zkoušel všelicos, ale neformátuje se to, jinak v global.css jsem to našel v položce
ul#product_list li p.product_desc, kde sem sice mohl upravit pár vlastnonstí, ale nenčíslovaný seznam, bohužel ne. Předem děkuju za radu.
S pozdravem
Míra
Link to comment
Share on other sites

Zdravim,
prosím pomoc. Jsem začátečník tak moc nevím.
1. u podkategorie, kde nejsou produkty ( viz. obr 1) je zobrazeno 0 polžek. To tam nechci. Ale u další podkategorie kde položky jsou se to celkem hodí. Jde nějak udělat aby nebyl zobrazen počet položek když tam žádný nejsou. A ne 0 položek