Jump to content

Winkelwagen popup, mobiel probleem


Recommended Posts

Goedenavond, 

Ik heb een probleem met mijn webshop, Wanneer ik via de computer een product in mijn winkelwagen doe krijg ik netjes een popup met dat het product is toegevoegd aan de winkelwagen. (zie screenshot).

Echter wanneer ik op mobiel op de knop "toevoegen aan winkelwagen" klik, dan voegt hij het product wel toe aan de winkelwagen, maar verder gebeurd er niks, je ziet geen melding dat hij toegevoegd is aan de winkelwagen etc. Helemaal niks. Voor de bezoeker/gebruiker lijkt het mobiel dus alsof die hele knop niet werkt. 

Heeft iemand een oplossing hiervoor of weet iemand hoe ik dit kan oplossen? 

Alvast bedankt voor de hulp. 

 

Schermafbeelding 2018-02-26 om 22.22.09.png

Link to comment
Share on other sites

Ondertussen heb ik een oplossing. De theme maker dacht dat het een server probleem was. Om deze reden heb ik een volledig nieuwe installatie uitgevoerd en toen kwam ik er achter wanneer ik mijn module TT - CMS Parallax block uitschakelde de melding het niet meer deed op de mobiel. 

 

Dus mochten meer mensen in de toekomst hier last van hebben zet de module TT - CMS Parallax block weer aan. 

Link to comment
Share on other sites

Curious, dat lijkt mij ook inderdaad, heb ze nu gemaild wat ik geconstateerd heb dus hoop dat ze er een fix voor maken. 

 

Het lijkt er soms helaas een beetje op dat ze het probleem steeds bij jou als gebruiker willen neerleggen, maar uiteindelijk komen we er wel haha. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...