Jump to content
  • 0

Kamil

Question

Hej, od razu dodam, że jestem początkujący i nie potrafię poradzić sobie z problemem.. Mianowicie, mam sklep zrobiony w prescie, który tak naprawdę już uruchomiłem i problem polega na tym, że po dodaniu produktu do koszyka automatycznie wraca mi na stronę główną a chciałbym, żeby cofnęło o stronę do tyłu czyli wybór produktu albo pozostawało na tej samej stronie. Koszyk nie jest w wersji AJAXowej a zaznaczenie opcji " Przekierowanie po dodaniu produktu do koszyka " nic nie daje..

Pozdawiam

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Po raz enty powtarzać to będę... chcesz pomocy PODAWAJ WERSJĘ PRESTY i ewentualnie linka do sklepu !!!!

Jasnowidzami nie jesteśmy by domyślić się, czy np nie sypie Ci błędami.

 

Odpal tryb debugowania i sprawdź, czy masz błędy jakieś. Jeśli to szablon kupiony to męcz sprzedawcę o poprawkę. Jak domyślny to bez choćby linka się nie obejdzie.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 23.02.2018 at 1:58 PM, () Maciej () said:

Po raz enty powtarzać to będę... chcesz pomocy PODAWAJ WERSJĘ PRESTY i ewentualnie linka do sklepu !!!!

Jasnowidzami nie jesteśmy by domyślić się, czy np nie sypie Ci błędami.

 

Odpal tryb debugowania i sprawdź, czy masz błędy jakieś. Jeśli to szablon kupiony to męcz sprzedawcę o poprawkę. Jak domyślny to bez choćby linka się nie obejdzie.

 

Wybacz, ;) Prestashop 1.6.1.4 .

strona : http://nos.emanuelberg.com/index.php z tym, żę trzeba się zalogować, zęby cokolwiek dodać..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 23.02.2018 at 4:19 PM, endriu107 said:

Dlaczego koszyk nie ma ajaxa?

Jak mam włączony koszyk ajaxowy to cała strona przesuwa mi się do prawej krawędzi, a podgląd koszyka wychodzi poza stronę, trzeba przesuwać suwakiem, żeby zauważyć..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Czyli masz zwalony szablon i to od niego powinieneś zacząć.