Jump to content

Categorie


ModaParisNina

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje. Ik wil graag op onze website dat de categorieën uitklappen. Dat als je met je muis over 'heren' heen gaat dat je bijvorbeeld allemaal subcategorieën ziet van 'T-shirt','truien' ect. Zoals iedere kleding website wel heeft.

Weet iemand welke module je hierbij kan gebruiken (liefst gratis) en hoe die module werk. Bedankt

Www.ModaParis.nl

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Curious said:

je gebruikt het panda theme, daar zit die mogelikheid standaard gewoon bij in :)

je mega menu aanpassen dus. In je thema beschrijving zit als het goed is wel een beschrijving. Daarnaast kan je ook hulp  aan sunnytoo vragen.

 

Ik heb mega menu gebruikt en subcategorieen gemaakt. Je ziet wel een pijltje bij 'dames' staan maar als je er met je muis op gaat klappen ze niet open.

Groetjes,

ModaParis

Link to comment
Share on other sites

On 23-1-2018 at 4:13 PM, Curious said:

je gebruikt het panda theme, daar zit die mogelikheid standaard gewoon bij in :)

je mega menu aanpassen dus. In je thema beschrijving zit als het goed is wel een beschrijving. Daarnaast kan je ook hulp  aan sunnytoo vragen.

Waar vind ik de thema beschrijving? ;$

Link to comment
Share on other sites

ik neem aan dat je het thema gekocht hebt, dan zit er bij je download ook een thema handleiding. Ik heb die in ieder geval niet.

Het vergt ook best wel even aandacht, de inrichting van een megamenu. Het is niet simpelweg de hoofdcategorie erin plakken en het loopt(zoals met het standaard horizontaal topmenu) Keerzijde is dat je het ook helemaal kan inrichten zoals je zelf wil. Incl. evt. wat uitgelichte producten of andersoortige aandachttrekkers.

Alle megamenu's werken wel ongeveer hetzelfde. Oefening baart kunst in dit geval. Je kan ook iemand vragen het voor je te doen, ik neem aan dat sunnytoo daar ook best voor open staat.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...