djjerom Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 IK heb mijn webshop nu draaien onder prestashop 1.7. Alleen nu zie ik dat er bij de producten een levertijd staat van 1-5 weken inclusief belasting. Waar kan ik dit wijzigen en is het ook mogelijk om b.v producten die op voorraad zijn de levertijd te zetten op 1-2 werkdagen en niet op voorraad b.v 10 werkdagen? Het gaat om deze webshop glowmania Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 Ja dat kan, je kan als je een product aanmaakt de levertijd ingeven bij de aantallen. Dus waar je je voorraad invoert kan je aangeven wat de levertijd is indien op voorraad, en wanneer deze niet op voorraad is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djjerom Posted January 16, 2018 Author Share Posted January 16, 2018 Ik zie het niet staan om dit aan te passen. In de bijlage zie je een screenshot staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 16, 2018 Share Posted January 16, 2018 tekst wanneer op voorraad op voorraad Label wanneer niet op voorraad en backorders toegestaan Niet op voorraad. Het staat er zoals het er moet staan, en het staat ook zo in je webshop, ik zie geen 1-5 weken staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djjerom Posted January 16, 2018 Author Share Posted January 16, 2018 Ik heb in de tussentijd gevonden waar het probleem lag. Het ligt aan de module juridische naleving Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts