Jump to content

Indlejret webshop i website


Recommended Posts

P.S. på Gleam.dk kan jeg ikke lukke cookieadvarsel ved at trykke på x - meget irriterende set ud fra et UX-perspektiv og ikke mindst at I sætter det x som ikke virker til venstre, når konventionen siger til højre. Keep it simple og lad være med at lave om på konventioner, som brugere ikke forstår - I skaber ikke et revolutionerende website - I skaber blot frustration hos brugere.

 

Link to comment
Share on other sites

Hej. Jeg skal bygge noget custom kode uden om webshoppen, og jeg benytter ikke Wordpress. Det har sine grunde og jeg har løst det ved at kører shoppen på et site for sig selv, og indlejre det i en iframe. Dog bokset jeg med at få indholdet i iframen til at være responsive. 

 

Den cookie pop up bliver fjernet, da den ikke virker. Det module vi bruger er ikke godt.

Måske kan du foreslå et bedre modul til dette?

Jeg er ny med Prestashop, så jeg kender ikke alle muligheder endnu.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil stadig fastholde, at et link til en Prestashop er bedste løsning. Hvorfor skal det iframes? Det er virkelig old-school, og jeg kan ikke se, hvordan du kan styre, at den er responsiv i en iframe. Lad Prestashop være responsiv, som den er out-of-the-box, hvis du blot linker til siden.

Cookie popups - dem findes der tonsvis af til PrestaShop, tjek f.eks. MyPrestaEU som har både et gratis og betalingsmodul.

Men hvorfor du bygger custom-code til en standard webside forstår jeg så heller ikke, når WordPress med 99% sikkerhed kunne løse diverse udfordringer - det lyder som en dyr og unødig løsning med mindre der virkelig ligger hard-code løsninger i det, som ikke ville kunne løses via 1000-vis af plugins til WordPress.

 

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er ikke PrestaShop der er skyld i problemer, når du vælger at iframe indhold ind. Dermed er problemer i forbindelse hermed ikke noget der relaterer til PrestaShop og således ikke noget der skal løses i dette forum.Venligst ret din overskrift til Løst - selvom det ikke løser dit specifikke problem. Men det har jo ikke noget med PrestaShop at gøre

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...