theoisak Posted November 27, 2017 Share Posted November 27, 2017 Hej alle sammen Jeg har en shop der køre på domaine A ved unoeuro og vil gerne lave en kopi af siden til test på domaine B som køre hos surftown Jeg har taget en backup i zipp format på shoppen med damaine A og importeret den på mysql ved domaine B og så har jeg downloadet alle filer fra A og uploadet dem på B jeg har så været inde i app/config/parameters.php og ændre alle database oplysningerne til de nye. og i databasen under ps_shop_url har jeg rettet domainet til . så vidt jeg har forstået burde der nu køre en komplet kopi af shoppen på domaine B men når jeg besøger siden er den bare HELT HVID .. ingen fejl koder og bestemt ingen shop - hvad har jeg gjort forkert ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Samme indlæg er oprettet her: https://www.prestashop.com/forums/topic/637215-fejl-ved-flytning-fra-domaine-a-til-b/ Der er ingen grund til at oprette indlæg flere gange, så jeg låser denne tråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts