Jump to content

(OPGELOST) Error 500 (cache?)


Recommended Posts

Avond iedereen,

ik wil na een tijdje terug nieuwe producten toevoegen en stel vast dat ik bij het toevoegen van de foto een server 500 error krijg.

Wanneer ik op debug mode zet krijg ik zowel front als back een verschillende error listing in tmp files.

Iemand een idee waaraan het zou kunnen liggen?

 

Groetjes

oli4

Front error

Schermafbeelding 2017-11-24 om 22.48.05.png

Back admin error wanneer ik een foto probeer toe te voegen

Schermafbeelding 2017-11-24 om 22.48.37.png

Edited by oli4321 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat er meerdere problemen spelen. Ik zie iets van een whatsapp module erin staan. Je zou kunnen proberen om deze bv eens uit te zetten. Je cache zou ik ook even legen.

Heb je de laatste tijd modules toegevoegd? Of zaken aangepast? Zo ja, zet die allemaal eens uit, en kijk wat er dan gebeurd.

Ook belangrijk: welke versie werk je mee? Als je op een oude versie draait is het raadzaam als alles weer draait te upgraden naar de laatste versie

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Hey curious,

 

inderdaad de whatsapp module dat dacht ik ook, en heb die toen op disable gezet. versie 1.7

Met als resultaat:

Link to database cannot be established: SQLSTATE[42000] [1203] User ************* already has more than 'max_user_connections' active connections

Nu kan ik nergens nog in ;s

 

ik krijg enorm wat connecties binnen op database zie foto

Schermafbeelding 2017-11-24 om 23.35.14.png

Edited by oli4321 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Misschien een rare vraag, maar heb je al veel producten/verkopen/attributen/eigenschappen  in deze shop staan. M.a.w. heb je al heel veel aan de daadwerkelijke invulling van de shop gedaan.

Als dat niet zo is, zou ik niet zo lang lopen martelen met zoeken. Vaak worden er in de beginfase van een shop veel beginnersfouten gemaakt, en die kan je in 1 klap eruit halen door een fresh install te doen. Moet natuurlijk wel opwegen tegen het werk wat er al in zit.

Link to comment
Share on other sites

bwa veel, op zich niet zoveel producten maar wel alle teksten etc...  En niet dat ik die nog ergens staan heb vrees ik.

Ik ben een backup aan het terugplaatsen van deze ochtend, eens kijken wat die geeft.

Het is nu niet dat ik op een uurtje terug klaar ben en volledig operationeel, ik vermoed toch wel ettelijke uren werk terug.

Als ik backup probeer terug te plaatsen krijg ik ook die database error, vrij bizar...

Edited by oli4321 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

ahaa, ja dan is het de moeite wel waard om even te zien wat je nog kan doen. 

Voor deze reden heb ik naast de gebruikelijke backups ook nog een schaduw webshop die geheel synchroon loopt qua invulling, op het grafische gedeelte na. Kale webshop met alle producten, cms paginas, attributen, orders, klanten etc. Ik heb deze methode zo voor mezelf ontwikkeld dat mocht er een onhebbelijke fout optreden die ik niet kan vinden ik binnen 2 uur weer geheel online sta bij de meest vervelende crashes of fouten.

Link to comment
Share on other sites

Ondertussen zijn de backups teruggeplaatst en is de site terug online.

De whatsapp module is gedeactiveerd, en front zijn er geen problemen meer.

 

Echter kan ik nog steeds geen product foto's toevoegen.

Nog enige idee curious ?

 

Wanneer ik product wil kopiëren (om zo te kijken of die de foto meeneemt) krijg ik volgende error:

 

Schermafbeelding 2017-11-25 om 11.01.00.png

Edited by oli4321 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Opgelost:

ik heb alle modules een voor een uitgeschakeld omdat ik dit probleem voorheen niet had. Blijkbaar heeft de module reviews problemen. Uninstall gedaan van deze module en alles werkt terug perfect.

Bedankt curious om mee te denken !

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...