Jump to content

Koppeling / module Prestashop -> Yuki


Smiles

Recommended Posts

Ik ben zelf niet helemaal tevreden met de huidige bestaande koppeling van webwinkelfacturen.nl met YUKI. Daarom ben ik in een vergevorderd stadium om een koppeling/module te laten bouwen. Zijn er mensen die hier ook interesse in hebben en of tips hebben wat zij graag er in zouden willen zien?

 

Ook als je interesse hebt in deze koppeling hoor ik het graag zo kunnen we de koste laag houden.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ik heb geen ervaring met Yuki, wel met e-boekhouden maar hoogstwaarschijnlijk werkt dat precies hetzelfde. Ik heb voor e-boekhouden gebruik gemaakt van webwinkelfacturen en ben na een poosje overgestapt op een koppeling (staat te koop in de addonstore) .

Mijn ervaring is dat er best wel eens een foutje kan optreden bij webwinkelfacturen maar dat dat redelij goed wordt opgelost. Met de koppeling voor e-boekhouden gaat ook wel eens wat mis, maar dan moet ik zelf aan de gang om het op te lossen. Wat beter is kan ik niet zeggen, maar wel dat ik het gemak nu mis van iemand die ik kan aanspreken. Denk goed na over een zelfgebouwde koppeling, want ook dat is en blijft een stukje techniek waar wel eens wat mis kan gaan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...