Jump to content

Reeleezee module live in de addons store


MARK-APP.com

Recommended Posts

Beste PrestaShop gebruikers,

 

Zojuist is onze Reeleezee module live gezet in de PrestaShop addons store. Met deze module is het mogelijk om PrestaShop te koppelen aan Reeleezee. Mocht je dus Reeleezee gebruiken, een PrestaShop webwinkel hebben en daar nog geen koppeling voor hebben dan is deze module misschien interessant voor je.

 

Mocht je nog geen boekhoudpakket hebben en je op zoek zijn naar een boekhoudpakket dan is deze oplossing misschien ook wat voor je.

 

Let goed op de minimale eisen voor Reeleezee voor het gebruik van de koppeling!

 

De module is te vinden onder de volgende link:

https://addons.prestashop.com/nl/data-integraties-crm-erp/27473-reeleezee-link.html

 

Meer informatie over de pakketten van Reeleezee is hier te vinden:

https://www.reeleezee.nl/abonneren/

Mochten jullie vragen hebben over de module zelf dan kunnen die via het contact formulier gesteld worden bij de module.

Bedankt voor jullie aandacht!

Link to comment
Share on other sites

Beste Curious,

 

Bedankt voor je vraag maar ik kan deze vraag alleen niet beantwoorden aangezien ik geen vergelijking kan maken met een koppeling van een ander product als ik deze zelf niet heb geschreven of ingezien.

 

E-boekhouden is sowieso een ander product dan Reeleezee. Beide producten vertegenwoordig ik niet. Ik vertegenwoordig hier onze geschreven koppeling voor Reeleezee en dus ook het product Reeleezee zelf niet. Daarnaast heeft MARK-APP geen koppeling van e-backhouden dus kan ik je daarover ook geen inhoudelijk antwoord geven.

 

Mocht je het verschil willen weten tussen E-boekhouden en Reeleezee dan zal je dat moeten vragen aan vertegenwoordigers of gebruikers van beide producten. Daarnaast ben ik van mening dat je vraag dan ook niet in deze topic maar in een eigen topic hoort. Verder is het natuurlijk vrij aan gebruikers om zelf te kiezen voor een gewenst boekhoudpakket. Mochten gebruikers interesse hebben in Reeleezee dan wil ik ze graag naar de website reeleezee.nl verwijzen en contact op nemen met de vertegenwoordigers van Reeleezee.

 

Zijn gebruikers uiteindelijk geïnteresseerd in een koppeling met het pakket van Reeleezee dan willen wij ze die graag bieden d.m.v. onze koppeling.

 

Mocht je verder specifieke vragen hebben over de Reeleezee koppeling die door MARK-APP ontwikkeld is dan hoor ik het graag.

 

Edited by MARK-APP (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...