Jump to content

Custorate toevoegen aan prestashop


oli4321

Recommended Posts

Hallo,

 

ik heb even de zoekfunctie gebruikt maar vind niet echt een oplossing voor mijn vraag.

 

Ik wil het programma custorate gaan gebruiken voor klanten reviews op mijn website.

Nu moet ik een stukje code invoegen of html of php.

 

Maar ik heb geen idee waar ik die code moet kleven om gewoon vanboven op mijn pagina te verschijnen.

 

Ik had reeds de gratis module html toevoegen gebruikt wat werkt voor code die in zelf input maar niet voor de widget code van custorate.

 

Heeft iemand een idee waar ik die kan kleven ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hoi Curious,

 

ja ik had deze module reeds proberen te downloaden en installeren maar bij mij (1.7) kan ik deze niet installeren

 

 

ik heb nu htmlbox door presta.eu, maar tekst kan ik laten zien maar de module niet, ik post voor de zekerheid de code eens:

 

 

<script type='text/javascript'>
CustorateWidget=document.createElement('script');
CustorateWidget.widgetWidth = '200';
CustorateWidget.widgetApi = '14d88ef3c359f477ed8a33f61de9fc6c';
CustorateWidget.widgetStyle = '3';
CustorateWidget.widgetBackgroundColor = 'FFFFFF';
CustorateWidget.widgetFontColor = '000000';
CustorateWidget.aantalBeoordelingen = '5';

CustorateWidget.onload=function(){Custorate(this.widgetApi,this.widgetStyle,this.widgetBackgroundColor,this.widgetFontColor,this.aantalBeoordelingen,this.widgetWidth,this.myScript);}
CustorateWidget.onreadystatechange=function(){if(this.readyState=='complete'){Custorate(this.widgetApi,this.widgetStyle,this.widgetBackgroundColor,this.widgetFontColor,this.aantalBeoordelingen,this.widgetWidth,this.myScript);[spam-filter]
CustorateWidget.async=true;CustorateWidget.myScript = document.currentScript||document.getElementsByTagName('script')[document.getElementsByTagName('script').length-1];
CustorateWidget.src='//www.custorate.nl/widget/widget-v2.js';document.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(CustorateWidget);
</script>

Edited by oli4321 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de reply Curious.

Voorlopig werkt het nog niet, maar dat heeft nu ook nog niet de hoogste prioriteit.

Ik heb andere zaken die ik nog niet op orde krijg ivm vertalingen.

 

Ik heb alvast de cache leeggemaakt, en ook met andere browers, maar hij blijft een noshow geven.

 

Deze ga ik houden tot het laatste, ik hou je zeker op de hoogte !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...