Jump to content

Billig bogføring -


spunk187

Recommended Posts

Hejsa alle

Vil bare lige benytte lejligheden til at anbefale et solidt og billigt bogføringsfirma webbogforing.dk, som er er gode til at arbejde med Prestashop. Det eneste vi gør - er at vi hver 3. måned sender et udtræk af vores ordrer i excel fra prestashop og sender vores bankudskrift med per mail. Derudover sender vi alle vores bilag til dem en gang hver tredje måned. Alt det får vi til en fast pris hver tredje måned.
De bogfører i e-conomic - så jeg enten selv kan følge med et lidt dyrere abonnement eller spare pengene og bare modtage en excel rapport og oversigt for de seneste 3 måneder.

Det har betydet at vi nu i stedet har fokuseret alle kræfter på SEO - og det har givet super resultater samt at vi har sparet penge på vores revisor, som før kostede 16K pr. år. Bare en lille anbefaling herfra - som har betydet vanvittig meget ekstra tid og resurser for vores lille butik, samt en stor besparelse.

Webbogføring.dk kender til de udtræk fra Prestashop, så jeg vil gætte på at I hurtigt kan komme i gang.

God weekend! Nyd sommeren!

Mvh
Valueshop.dk

Link to comment
Share on other sites

Hej

Vil du røbe, hvad du giver for det? Ud fra deres priseksempel på hjemmesiden, lyder det dyrt (1499 kr. pr. måned), men de kan jo selvfølgelig have givet dig et meget billigt tilbud. Jeg bogfører selv i e-conomic for 149 kr. om måneden efter en revisor hjalp mig i gang og lavede mit 2009 regnskab (inkl. bogføring af alle bilag) for 1500 kr (SUPERBILIGT:-). Jeg er rigtig glad for at have skiftet til e-conomic - det virker rigtig godt, er nemt at gå til og man kan nemt trække raporter. Og en yderligere fordel er, at jeg kan lade revisoren tjekke op på det jeg laver løbende, så hvis jeg har ting jeg er i tvivl om, kan jeg få hjælp og gøre det rigtigt fra starten.

I øvrigt er det jo set fra Skats synspunkt ikke lovligt kun at lave bogføring en gang i kvartalet - du skal føre daglig kassekladde over indtægter og udgifter.

Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan1234
Ja, jeg har en egentlig to muligheder. Enten så sender jeg det månedligt til WEB Bogføring også betaler jeg 999,- pr. måned. Alternativ er min nuværende model, hvor jeg betaler 2499,- i kvartalet. Nu her efter godt et halvt år får jeg endda en lille rabat, som loyal kunde kalder de det :-)
Begge modeller gør mig fuldstændig fri for at jeg selv skal bruge noget som helst tid på det.

Dvs. jeg betaler årligt 9996,- for bogholdning, momsregnskab og årsregnskab - som jeg får på i en fin Word-rapport.
Før havde jeg min revisor til de årsrapporten alene og gav som sagt 16000,- alene for det!!! Derudover skulle jeg selv bøvle med bogføringen.

Og du har helt ret - min revisor har nemlig også adgang til e-conomic delen, så hvis jeg ønsker det så kan han lave en kontrol meget nemt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må jo bare vente og se :) Et lille tip til SEO, når du har oprettet en bruger på forumet her så lav dig et link eller to i din signatur. Det giver godt linkjuice og mere lyst til at give kompetente svar :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...