Jump to content
  • 0

Presta 1.6 kodowanie wiadomości e-mail po zmianie php na serwerze.


Ktosinka

Question

Dzień dobry,

Wczoraj admin serwera podniósł wersję PHP z 5.3 na 5.6 sklep działa w sumie prawidłowo, ale wiadomosci e-mail zapisywane w panelu nie mają polskich znaków.

Gdzie / jak mogę ustawić kodowanie tych wiadomości, żeby polskie znaki były? 

Z góry dziękuje za odpowiedź.

 

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Spytaj admina co zepsuł w ustawieniach php.

 

Te pytania to ma być jakaś prowokacja czy kompromitacja firmy?

Nie znam się na serwerach a tym bardziej na php. Podniósł i już a u mnie przestały być widoczne polskioe znaki w wiadomościach, które sklep ściąga do admina z poczty ( kontakt z klientem) domyśliłam się, że jest jakieś kodowanie którego może brakować. Widzę że nie pomożesz.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Widzę że nie pomożesz.

 

Ależ pomogłem, trzeba tylko czytać ze zrozumieniem (poprawić konfigurację php czy co tam zepsuliście jeszcze bo to nie w sklepie się ustawia to "jakieś kodowanie").

 

Nie znam się na serwerach a tym bardziej na php.

Czas najwyższy to zmienić gdy się pracuje w firmie oferującej hosting, wdrożenia sklepów i wsparcie dla prestashop.

 

Już od ponad 20 lat wspieramy rozwój polskiej sieci handlowej w Internecie.

[...]

Od roku 2004 w pełni przejęliśmy pałeczkę w branży e-commerce

[...]

służymy informacją i pomocą w każdej gałęzi e-commerce, a nasze doświadczenie zdobyte przez lata praktyki, oraz odpowiednie kompetencje pozwalają na utrzymanie usług na najwyższym poziomie

[...]

Polska Strona Wsparcia dla oprogramowania PrestaShop jest najlepszym miejscem w którym uzyskasz pełny zakres pomocy i usług dla Twojego sklepu. Nasi Konsultanci [...] a także pomogą  w sprawach technicznych i prawnych - aby Twój sklep był bezpieczny, przyjazny dla Twoich Klientów i odpowiednio przygotowany do pracy na Polskim Rynku e-commerce