Jump to content
  • 0

Problem z kartą produktu w przeglądarce firefox


Mikser84

Question

Witam serdecznie,

Od jakieś niedługiego czasu pojawił się problem z przeglądarką Firefox w naszym sklepie.

 

Strona ogólnie chodzi bardzo dobrze pod każdą przeglądarką jedynie pod Firefox coś się dzieje nie tak. Problem dotyczy jedynie karty produktu w tej przeglądarce i tam dzieją się różne dziwne rzeczy. Mianowice nie chcą się otwierać zdjęcia w ogóle lub wczytują się bardzo długo po kilkanaście sekund, gdzie jeszcze nie dawno nie było takiego problemu. Tak samo dzieje się klikając np ikonkę " Napisz opinie" lub "Wyślij do znajomego". Tak jak pisałem problem dotyczy tylko karty produktu w przeglądarce Firefox.

Sklep internetowy: http://www.urodzenipatrioci.pl/wyprzedaze/244-orzel-piastowski.html

 

Czym może być spowodowany problem ?Ktoś kto ma pojęcie przy tym działa, ale robiąc testy nie wychodzą mu błędy.

Jestem laikiem, będę wdzięczny za każdą pomoc, nakierowanie na rozwiązanie problemu.

Pozdrawiam
Łukasz

Link to comment
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Jaką masz wersję Prestashop? Najbardziej logicznym powodem wydaje sie być problem z którymś fragmentem kodu JS. Zauważyłem, że wszystkie te problemy wystepują głównie w momencie otwierania dodatkowego okienka (fancybox). Czy wprowadzałeś jakieś modyfikacje w pliku product.js lub instalowałeś niedawno nowy moduł dodający nowe funkcje na karcie produktu? Ewidentnie gdzieś powstaje zator. Ciężko to zweryfikować, ponieważ cały kod jest wrzucony do cache.

Z tego co widze akcja kliknięcia (czyli właściwie poniekąd otwierania fancyboxa) daje taki wynik. Stąd ta zwiecha.

2gvlcp0.png

Edited by Dennis Kruk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dziękuje za szybką odpowiedź.