Jump to content

"There are no products in this category" verwijderen


Recommended Posts

Momenteel ben ik bezig met een nieuwe webshop, welke wordt gebouwd in ps 1.6.1.11

Ik heb hier categorieën en sub categorieën aangemaakt waarin de producten staan.

Nu krijg ik bij de categorieën in FO de regel "There are no products in this category"

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan verwijderen?

Ik zoek me suf....

 

b.v.d. Henny

Link to comment
Share on other sites

Als er geen producten in die categorie zitten dan geeft hij die melding. Je kan hem wel vertalen bij vertalingen, ik zou de melding niet weghalen want als er geen producten zijn is het een correcte melding. Zodra er producten in de desbetreffende categorie zijn opgenomen verdwijnt deze melding.

Link to comment
Share on other sites

Je kan het vertalen bij vertalingen, je zal even moeten zoeken waar. Ik ben wel benieuwd waar je categorieen dan voor dienen, want ik neem toch aan dat je daar producten aan wil linken? Ik bedoel als ik op de site van Bol onder de categorie laptops zoek verwacht ik daar wel laptops tegen te komen.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb verschillende categorieën oliën.

bv vrachtwagens, personenwagens etc.

Hier staan sub categorieën in als motor olie, versnellingsbak olie.

Hier staan weer merken in, en daar staan viscositeiten in.

Daar staan de producten in.

Ik denk dat je bij bol.com ook eerst tegen merken aan loopt als je op laptops kijkt toch?

Maar ik ga zoeken, komt vast wel goed, ben alleen 1.4 gewend, en dat is toch heel anders dan 1.6, iig de BO

Link to comment
Share on other sites

Dat klopt wat je nu zegt alleen werkt een categorie ook als een soort filter. Om even als leek op dat gebied mijn verwachting weer te geven.

 

Categorie olie: staat alle olie in

Categorie vrachtwagen: staat alle olie voor vrachtwagens in

Categorie versnellingsbak olie: hier staan dan weer de versnellingsbak olie voor vrachtwagens in

etc etc M.a.w. je vervfijnt steeds verder de keuzemogelijkheden voor de bezoeker.

 

Je kan ook alles in 1 categorie zetten: Olie en dan d.m.v. functies eigenschappen toevoegen die een klant in een filter kan aanklikken en zo bij het juiste product uit te komen, ik denk dat je anders juist een hele lange klikroute instelt voor een klant. Klanten zijn wat dat betreft altijd geneigd om de makkelijkste weg te zoeken.

 

Je zou ook de melding: there are no products in this category kunnen vertalen in bv klik op een subcategorie om te verfijnen, ik vraag me alleen af of google dat gaat oppikken, die vindt namelijk eerst veel lege categorieen en zal "denken" dat er niks in de webwinkel staat.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...