Jump to content

Van voor prijs. Hoe?


Melanie2016

Recommended Posts

Goedendag,

 

Ik wil graag een aantal artikelen in de sale. Dus een 'van voor' prijs. Gewoon zichtbaar op de homepage. Dus niet met cart rules. Lijkt mij een basis iets van een webwinkel. Misschien zit ik echt verkeerd te kijken. Maar ik kan niet vinden hoe ik dit zou moeten toepassen. Bijvoorbeeld ik wil dat deken X nu 50 euro kost. Dan zie je dus op de homepage van 100 voor 50 bijvoorbeeld. Ik heb eerder tegen dit probleem aangelopen. Toen had ik een sale op alle producten en heb ik het opgelost met te vermelden dat de klant de code (van cart rules) moest gebruiken. En dan zien ze de korting in het winkelwagentje. Maar is natuurlijk een aparte manier van korting geven. Ik wil gewoon namelijk ene toegankelijke voorjaarsuitverkoop voor bepaalde producten voor alle klanten en dat meteen zichtbaar is wat het eerst kostte en wat het dan nu zou kosten. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

 

Groeten,

 

Mel

Link to comment
Share on other sites

Hoi wouter, Inderdaad wat stom. Nu weet ik het weer. Ik liep er eerder tegen aan omdat ik toen alle producten wilde afprijzen. En dat zou dan 1 voor 1 moeten. Nu gaat het er maar om een paar dus inderdaad kan het zo. Super!. By the way weet je dan misschien wel hoe het moet als je op je totale collectie dit zou willen. Ik wil natuurlijk niet bij 200 producten dit 1 voor 1 toepassen zeg maar. Voor nu ben ik weer geholpen dat wel :) groetjes

Link to comment
Share on other sites

Dank je @ Curious zie je dan wel de van voor prijs ook?  Ik zie trouwens dat bij mij bij ''conditions'' niet alle categories er staan uit het menu. Ik heb mn cache geleegd binnen presta. Ik zie alleen de categorien die ik later heb aangemaakt. Denk dat ik dit dan bij mn wedbouwer moet neerleggen. 

 
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...