Jump to content

Voorraad op 0, product ook niett te bestellen instellen


Recommended Posts

Goedemorgen,

 

wie kan mij vertellen hoe ik het volgende kan instellen

 

1 product heeft meerdere combinaties.

 van deze combinaties heeft een voorraad van 0, dus krijgt een melding " uitverkocht".

 

Op dit moment staat de voorraad wel op 0, maar kan de klant nog steeds bestellen, waardoor deze linea recta de melding krijgt dat producten niet leverbaar zijn.

 

Als een product niet op voorraad is, wil ik ook niet dat hij besteld kan worden.

Dit gaat prima voor losse producten, maar blijkbaar niet voor combinaties.

 

Nu kan ik de combinatie er wel uit halen, maar dit is geen doen, dan blijf ik bezig.

Moet ook vast anders kunnen.. maar wie kan mij vertellen hoe :)?

 

alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Dat is niet zo moeilijk. http://prntscr.com/elltwr

 

Niet beschikbare combinatie's verbergen... kunnen ze ook niet besteld worden.

 

Curious, ah, daar zit dus zo'n handig knopje.

Ik zocht me al suf, maar had de link nog niet gelegd omdat deze spreekt over producten en niet over combinaties.

 

Ga het direct even doen, dank je wel!!

Link to comment
Share on other sites

Normaal gesproken laat hij ze dan niet zien. Browser ook al geleegd? Heb je toevallig caching in de vorm van een module of iets van andere caching. 

 

Je zou ook nog de knop: sta het bestellen van producten die niet op voorraad zijn    op nee kunnen zetten

Link to comment
Share on other sites

Normaal gesproken laat hij ze dan niet zien. Browser ook al geleegd? Heb je toevallig caching in de vorm van een module of iets van andere caching. 

 

Je zou ook nog de knop: sta het bestellen van producten die niet op voorraad zijn    op nee kunnen zetten

 

Browser net even geleegd, helaas.

 

buiten de gewone cache instellingen op ja onder "prestaties" gebruik ik niks anders.

 

Bestellen van producten die niet op voorraad zijn stond al op nee...

Link to comment
Share on other sites

Curious,

 

Opgelost!

ik sprak weer voor mijn beurt.

Normaliter staat de regel inderdaad op niet bestellen, specifiek dit product stond hij echter op bestelling toestaan.

Beetje dom.. maar wel opgelost nu, deze combinatie komt nu helemaal niet meer in het rijtje voor.

Perfect!

 

dank je wel!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
11 hours ago, ecommerce16 said:

dat kun je gewoon in je product bij de combinaties(naar onder scrollen) instellen.  En wil je ze niet laten zien dan ga je naar winkelinstellingen>producten. Eigenlijk niet anders dan 1.6

combinaties-beschikbaarheid.jpg

yess,  je moet dan wel de combinatie selecteren dan kan je inderdaad aangeven dat er niet besteld kan worden.

 

Tnx

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...