Jump to content

Schone installatie, multistore niet volledig te grbuiken?


Recommended Posts

Beste forumleden,

 

Ik heb een schone installatie van 1.7.0.4

Via multistore wil ik alles delen, voorraad, klanten en bestellingen. Ik kan dit echter niet wijzigen in de standaard winkelset.

Waar heb ik een stap gemist?

 

Wanneer ik een 2de set winkels aanmaak kan ik het wel wijzigen, maar dan kan ik de originele url niet gebruiken, die ik moet opgeven bij de installatie van de eerste shop.

De originele url vervangen door een fictieve url werkt ook niet.

 

Kan iemand mij een duwtje in de goede richting geven? Ik kom er niet uit.

 

Ik zat zelf te denken om de 1.6 nogwat te installeren, want in mijn herinnering kon ik die wel direct in de originele winkelset wijzigen? En dan daarna te upgraden.

 

Waarom wil ik graag een multistore? Ik heb 3 winkels, en soms bestellen mensen uit alle drie en dan hebben ze 3x verzendkosten. Uiteraard maak ik een credit en stort ik het teveel betaalde bedrag terug, maar dat moet zoveel makkelijker kunnen met een compleet deelbare multistore.

 

Bedankt vast voor het meedenken!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb zelf niet echt ervaring met multistore, maar zie je melding van versie 1.7

Ik zou je voor een winkel die draait toch echt de laatste versie van 1.6 aanraden, teveel dingetjes die nog niet echt onder de knie zijn met versie 1.7 en hulp via het forum is minimaal op deze versie

Link to comment
Share on other sites

Ik sluit me aan bij Curious presta 1.7 zolang mogelijk vermijden.

Tevens raad ik (mijn mening) een Multistore af, alles gaat samen in een database en dit kan naarmate weer problemen gaan geven
Als klaten uit alle 3 de shops bestellen zou ik gewoon een shop maken met alle producten van alle 3 de winkels

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...