Jump to content

Kolommen worden niet meer weergeven


Recommended Posts

Vandaag, na het installeren van een LEO theme en weer de-installeren , wil mijn oude thema niet meer terug naar zijn eigen weergave en instellingen, waardoor mijn slider bv nu van links naar rechts wordt weergeven, de boel scheef en uitgerekt staat en ik mijn categorieeen block mis.

 

Alles in de BO staat aan en is ingesteld, word alleen niet in de FO weergeven.

Cache al geleegd, forceer hercompilatie ook gedaan.

Niks helpt.

 

Wat kan ik nog doen?

Herinstallatie van het oude thema werkt ook niet.

 

PS 1.6.1.8.

 

Bedankt!

Edited by loetje88 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Goedenavond

 

Een nieuwe thema installeren word sterk afgeraden op een bestaande PS installatie, het kan inderdaad naderhand problemen geven, 

Heb je van te voren geen backup gemaakt?

 

Mvg

 

Wallgrind,

 

met nog geen enkel ander thema problemen gehad, werkt vlekkeloos.

Echter met dit thema naderhand wel problemen.

 

Wel een back up, maar vind graag uit waarom ik er nu last van heb.

Link to comment
Share on other sites

Graag wil ik inhaken: ik heb hetzelfde probleem, alleen heb ik geen nieuw thema geïnstalleerd. Het ziet er nu niet uit.

 

Abennen, wat ik tot nu toe heb gevonden wat bij mij werkte, is het herstellen van alle standaard modules.

 

Ik had bv het CMS blok extra in de linkerkolom toegevoegd, die heb ik dus herstelt, dan pakt hij hem automatisch op.

 

Categorieen block idem, ook herstelt, werd toen ook weer weergeven.

 

Het is nog geen oplossing tot het "waarom" maar misschien kan je zo wel weer verder.

Link to comment
Share on other sites

@Loetje88: Bedankt, ik ga ermee aan de slag. Heel vervelend dat iets zonder ogenschijnlijke oorzaak wijzigen kan.

 

Zeker weten.

Ook voor het eerst dat ik nu zie dat het blijkbaar invloed kan hebben op elkaar.. heb toch al heel wat thema's gehad.

Hoorde al van een bevriende webdesigner dat het kan liggen aan het feit dat het een "leo theme" is... maar dat verklaart niet jouw situatie.

 

Laten we hopen dat we het nog te weten komen, vind dingen als dit heel irritant in ieder geval.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...