Jump to content

[løsning fundet] Rækkefølge i Kategorier


Guest

Recommended Posts

Er det muligt, selv at bestemme rækkefølgen i Kategorier?

Jeg vil gerne have det til at stå i en bestemt orden, noget ala www.lavprisfroe.dk , som jeg er ved at konvertere fra OSC til Prestashop.

Link to comment
Share on other sites

Johhh, det kunne jeg også godt selv have fundet ud af.

Men dit svar bærer præg af, at du ikke har set, hvordan det ser ud på min nuværende site.

Meget af det er lavet med html koder i emnet. Og det respekterer Prestashop ikke.

Link to comment
Share on other sites

Du spurgte om, hvordan du kunne bestemme rækkefølgen af kategorier. Og det var det, jeg svarede på.

Er det fordi, du vil gruppere kategorierne på nøjagtig samme måde som på www.lavprisfroe.dk?

/Kjeld


Jeg vil gerne kunne lave noget, som ligner det jeg allerede har.

Indtil nu har jeg følgende problemer med menuen i Prestashop i forhold til OSCommerce:

- jeg kan ikke selv bestemme rækkefølgen
- Prestashop vil ikke acceptere html kode i titlen. Og det er det, der gør, at jeg kan lave den menu, som jeg har.

Om den er nøjagtig ens, er ikke et must.

Men jeg spørger til, om jeg kan lave noget tilsvarende.
Link to comment
Share on other sites

Det var nu også det svar jeg ville have givet dig ;) Det er den måde man ændre række følgen af kategorierne.


Og hvis det er det eneste svar, så må jeg sige, at Prestashop har en svaghed, i forhold til OSC. :-(

I OSC kan jeg selv bestemme rækkefølgen. At jeg så er kreativ, og udnytter at den kan acceptere html koder i titlen er noget andet. :-)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...