Jump to content

Foutieve SQL query Unknown column 'image_shop.id_product' in 'on clause'


Recommended Posts

Hallo medeforumleden,

 

Omdat PS cloud binnekort stopt heb ik de keuze gemaakt, gezocht (en gevonden) naar een nieuwe host.

Ondertussen staat mijn webshop op de server en heeft hij alles netjes weer, alleen wanneer je naar de producten wil gaan, krijg je een error te zien.

 

Ook in de backoffice kan ik geen producten zien , noch toevoegen want ik krijg volgde foutmelding: 

 

  • Foutieve SQL query
    Unknown column 'image_shop.id_product' in 'on clause'

 

r1dizvjq2liml.jpg

  •  

 

ik heb nu even via een ander forum https://www.cms-systemy.cz/forum/prestashop/136-nefunkcni-produkty-v-prestashop-1-6-1-0-unknown-column-image-shop-id-product-in-on-clause (ik denk Russisch) proberen uit te voeren wat in #239 staat , maar daar krijg ik volgende foutmelding:

 

 

vieyhrh2dtjuo.jpg

 

Kan er mij iemand uitleggen wat ik moet doen....

Ik heb slechts een geringe kennis van webshops op een server te zetten, maar ik heb de laatste 36 uur al veel bijgeleerd.... :)

 

met dank

juweeltje

Edited by juweeltje5 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ondertussen heb ik al een klein deeltje kunnen oplossen.
Door #14 op deze topic te volgen https://www.prestashop.com/forums/topic/451419-mauvaise-requête-sql-unknown-column-image-shopid-product-in-on-clause/?p=2116716, kan ik nu in de backoffice (gelukkig) al mijn producten terug zien, MAAR....

 

ik kan geen nieuwe producten aanmaken, want durf ik op opslaan klikken, dan vlieg ik prompt uit backoffice.

Ook kan ik in de frontoffice niet op de producten klikken, want daar krijg ik ook nog steeds een error...... :(

Ook wanneer ik bv een categorie aanmaak en opsla, vlieg ik eruit , maar hij staat er dan wel op.....en voor het terug verwijderen idem. 

Edited by juweeltje5 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...