Jump to content

Probleem met installatie: Er trad een fout op tijdens de installatie...


Compupat

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben bezig om prestashop te installeren maar hier gaat het al fout. Tijdens de installatie bij creeren standaardwinkel en talen. komt er 

Er trad een fout op tijdens de installatie... 

 

 

Hoe komt dit en hoe kan ik dit aanpassen.

 

grt

compupat

 

post-1356606-0-80711300-1483561201_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Het gaat over versie 1.6.10

Heb nu versie 1.7 geïnstalleerd en die werkt wel. Heeft blijkbaar iets te maken met de mysql server van One.com waar mijn domein staat. Hun server is te nieuw en kunnen dit niet aanpassen zodat ik versie 1.6. kan gebruiken.

 

Maar voor versie 1.7 zijn nog niet veel addons die hierop werken bv: bpost. En daarom wou ik met de versie 1.6 werken.Zal mij moeten bij neerleggen dat ik de nieuwste versie moet gebruiken.

Link to comment
Share on other sites

Het gaat over versie 1.6.10

Heb nu versie 1.7 geïnstalleerd en die werkt wel. Heeft blijkbaar iets te maken met de mysql server van One.com waar mijn domein staat. Hun server is te nieuw en kunnen dit niet aanpassen zodat ik versie 1.6. kan gebruiken.

 

Maar voor versie 1.7 zijn nog niet veel addons die hierop werken bv: bpost. En daarom wou ik met de versie 1.6 werken.Zal mij moeten bij neerleggen dat ik de nieuwste versie moet gebruiken.

Als je wilt en indien gewenst kan je de hosting bij ons onder brengen. Wij helpen u graag en leveren support zoals het hoort op alles

 

Mvg

 

https://www.wallgrind.nl

Edited by Wallgrind.nl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...