Jump to content
  • 0

Zakupy tylko dla gości - podawanie raz imienia i nazwiska


a400b3

Question

Dzień dobry :) Jestem domorosłym "programistą" amatorem i już ogarnąłem prawie cały sklep dla siebie, ale jednego problemu nie umiem przeskoczyć. Nie znam PHP i JS :(

 

Chciałbym, żeby zakupy mogli robić tylko goście bez opcji tworzenia konta - z tym sobie poradziłem przez edycję pliku order-opc-new-account.tpl. W moim sklepie jest ustawiony one page checkout.

 

Jednak Presta jest tak stworzona, że nawet gość musi stworzyć sobie pseudokonto, przez co podaje się najpierw imię, nazwisko, adres mailowy (ew. datę urodzenia), a potem dane do dostawy, gdzie znowu klient jest proszony o podanie imienia i nazwiska. Nie jest to intuicyjne, ja sam jako klient z czymś takim na co dzień się nie spotykam.

 

Jeżeli skasuję pierwsze pytanie o imię i nazwisko to na liście zamówień wszyscy klienci są nazwani undefinied undefinied przez co znalezienie kogoś na liście jest trudne (np. w przypadku gdy dzwoni z pytaniem o stan zamówienia). Jeżeli ukryję przez display:none drugie pytanie o imię i nazwisko, które wypełnia się automatycznie z pierwszym, to system nie przyjmuje zamówienia bo klient musi chociaż kliknąć w te pola, żeby "załapał" że klient zatwierdził to automatycznie wypełnienie.

 

Czy da się zrobić, żeby imię i nazwisko podawane było raz i żeby system to sobie zapisywał równocześnie:

- jako dane do dostawy;

- jako dane klienta wyświetlane w backoffice?

 

Z góry dzięki za pomoc,

Wojtek

Presta 1.6.1.10

Edited by a400b3 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0