Jump to content

Opsætning og hosting


Recommended Posts

Hej alle

Nu tilbyder vi hos PrestaHotel.dk dedikeret og professionel hosting samt opsætning af PrestaShop.
Samtidig får du mulighed for at modtage alle de gængse betalingskort som f.eks. Dankort eller Visa.

Desuden er vi eksperter i PrestaShop, så skal du have foretaget ændringer, søgemaskineoptimering el. lign. er vi helt sikkert de rette til opgaven.

Du kan læse meget mere om vores løsninger på PrestaHotel.dk

Har I spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Lidt input:-)

Nu kunne jeg ikke finde på at købe en færdig løsning, for det er jo et gratis produkt I tager penge for (ja, jeg ved godt, at betalingsløsningen koster penge). Men dermed jo ikke sagt, at mange efterspørger præcis det I tilbyder, nemlig en online shop uden man skal røre en finger.
Men når I skriver stabil hosting med backup - så ville jeg som kunde sætte spørgsmålstegn ved, hvad I lægger i det? Hvor tit tager I f.eks. backup? Har I jeres egen DNS-server? Hvad nu hvis alt går ned, hvornår kan I så genskabe fra? Eller er det mon mere sikkert for mig som kunde, hvis jeg vælger f.eks. Gigahost som webhotel?

Jeres prisliste er ikke videre selvforklarende, medmindre jeg da ved, hvad der ligger i Betalingssystem Pro, eller PrestaSlim, sidstnævnte så jeg vist for første gang på prissiden. Det samme ville jeg tænke mht. SEO-optimeret, for det er PrestaShop vel i sig selv - altså SEO-venlig URL, metatags osv. hvad tilbyder I udover standardfunktionalitet - sådan helt generelt - for det ser jeg ikke?

Blot lidt feedback, hvis jeg kom ind som kunde og ville vide mere om jeres/dine produkter.

Link to comment
Share on other sites

Tak, for dine input :)

Til at starte med, så ser vi ikke selv produktet som en færdig løsningen, men en samlet løsning. Det skal forståes på den måde, at du kan foretage netop de ændringer, som du ønsker. Vi hjælper gerne. Fordelene ved at samle det hele ved os er, at du har en teknisk udbyder i forbindelse med din webshop.

Hvad angår prisen, så går pris og kvalitet hånd i hånd hos os - du får hvad du betaler for. Vi oversælger ikke vores servere, men tilkøber flere ressourcer, så du hele tiden er sikret top performance. Dermed opnår vi også en stabil hosting.

Der bliver taget backup dagligt. Ønskes oftere kan dette selvfølgelig tilkøbes. Vi kan derfor genskabe fra maks. 24 timer.
Ja, vi benytter egen DNS-server.

Prislisten kunne klare en opdatering :) Vi vil dog opfordrer til at kontakt os, hvis man har spørgsmål.

Angående SEO, så er PrestaShop søgemaskinevenlig, men søgemaskineoptimeringen skal du selv sørge for. Her rådgiver vi bl.a. indenfor produktnavn, sidetitler, meta-tags osv. Der kan også forekomme optimeringer, hvor der skal en teknikker ind for at foretage disse.

Udover standardfunktionaliteten tilbyder vi super support på mail og telefon, en samlet løsning hos eksperter i PrestaShop.


Afslutningsvis vil jeg gerne takke for dine feedbacks - de er taget til efterretning. Det er altid rart at få andre øjne på.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...