Jump to content

Catelogus uit sidebar verwijderen


Idaniel

Recommended Posts

Dat is je filter(gelaagd naviagtieblok), je kan gelaagd navigatieblok uitschakelen in je modules, tenzij je hem ergens anders wil laten zien, dan moet je de module loskoppelen van je linkerkolom en aanhaken aan de plek waar je hem wel wilt hebben.

Veranderen doe je bij modules/posities en dan zoek je op displayleftcolumn, en daar koppel je hem los.

 

Hou er wel rekening mee als je veel producten hebt dat zo'n navigatiefilter ook veel toegevoegde waarde heeft voor een bezoeker.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bedankt, sorry van de vele vragen maar ben geheel nieuw met Prestashop, kom vanaf Woocommerce, dus moet even wennen wat de indeling betreft. 
Ik zoek nu nog een vertaling, maar die kan ik niet vinden met control F, en dat is Winkelinformatie, onder in de footer, dat moet worden contact informatie. 
Alleen zie deze nergens terug in de vertalingen, of zie hem over het hoofd... Alvast bedankt weer, 

Oja, onder de sub categorieën komen ook willekeurige producten te staan, waar kan ik die uitschakelen? Zie afbeelding.

 

post-1063099-0-14634400-1481886395_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

die staat in het blockcontactinfos bij module vertalingen.

 

Onder die subcategorien komen niet willekeurig producten te staan, die zijn op de een of andere manier gekoppeld.

 

Als je een product aanmaakt kan je bij associaties aanvinken onder welke categorie ze zichtbaar moeten zijn, en wat de standaardcategorie is. Je kan dus een product in meerdere categorieen laten zien.

 

Leuk die Alfa dingen :) ben ook Alfa liefhebber/rijder

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...