Jump to content

Recommended Posts

Ik probeer om een product met 306 kleuren dmv combinaties in te stellen. Na 245 kleuren toegevoegd te hebben kan ik geen extra kleuren meer toevoegen. Geprobeerd met combinatie generator en los toevoegen.

 

weet iemand waar dit aan kan liggen. 

 

versie 1.6.1.9

 

grt Laurens

Link to comment
Share on other sites

Er is ook nog een andere, die een stuk goedkoper is en prima werkt met veel combinaties. Ik heb al gevallen van 20.000 combinaties gezien die verwerkt werden met deze module in een mum van tijd. Er zitten nog wat andere extra features bij die je wellicht ook kan gebruiken.

 

Ik werk er zelf tot volle tevredenheid mee: https://codecanyon.net/item/combination-master-build-manage-thousands-of-combinations-in-prestashop/17953213

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hallo,

 

Ik heb interesse in deze plugin (Combination Master).

Wat ik niet duidelijk vind, is de licentie overeenkomst.

 

Ik neem aan dat ik de plugin voor mijn eigen prestashopwebsite(s) gewoon kan gebruiken.

 

Ik heb er 4, moet ik dan 4 licentie kopen?

Wat is de veel duurdere licentie? Is dat als ik bijv. Prestashop oplossingen zou gaan verkopen aan derden?

 

Bram

Link to comment
Share on other sites

Het is normaal dat je per webshop een licentie aanschaft. Soms bij multishop mag het voor alle shops die eronder hangen. De extended licentie is voor als jezelf webshops maakt, en je deze dus verkoopt. Voor meer informatie zou je de ontwikkelaar kunnen benaderen die zal je een vollediger antwoord kunnen geven dan wij.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...