Jump to content

Niet kunnen switchen tussen diverse verzend-vervoerders opties


SanneB

Recommended Posts

Goedemiddag,

 

Ik gebruik Prestashop versie 1.6.1.4 en ben op zoek naar een module waarbij klanten kunnen kiezen voor gratis afhaal van hun bestelling. Als ik dit via Vervoerders regel, krijgen klanten geregeld de welbekende 'Gratis verzending!'  te zien terwijl dit alleen bij afhaal is (en dat krijg je niet duidelijk genoeg in beeld helaas).

 

Wie heeft er een idee?

Edited by SanneB (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Er zijn meerdere modules daarvoor http://addons.prestashop.com/nl/521-afhaalpunt

 

Maar ik denk dat zoiets ook wel gewoon met de standaard modules die je hebt te fixen is. Bv de Cash on delivery module gebruiken en dan de tekst in die module zo aanpassen dat het weergeeft wat jij wil. Lijkt me niet de meest moeilijke klus om uit te voeren. Maar als je daar geen tijd voor hebt of het niet ziet zitten er staan genoeg modules in de addon store.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb de tekst momenteel gewoon aangepast van "Gratis verzending" naar "Gratis bij afhaling". Nu is dit nog niet altijd goed want bij grotere bestellingen geven wij echt gratis levering en dan verschijnt er de tekst "Gratis bij afhaling".

Maar misschien wel een goede oplossing voor uw shop.
Ik hoop dit volgende maand voor mijn eigen shop in orde te zetten.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...