Jump to content

Brutto avance


Necesario

Recommended Posts

Hej har søgt og fundet følgende modul

 

Advanced sales, tax, profit and profit margin reports se mere her http://addons.prestashop.com/en/5255-advanced-sales-tax-profit-and-profit-margin-reports.html er der nogen der ved om det er pengene hver, jeg tænker følgende:

 

Oversigt over vare ipris og upris gerne med Bruttoavance

 

Eller andre moduler i kender der kan følgende så man kan tjekke sine vare om der er nogen der ikke lever op til f,eks. 20 procent f.eks

 

Kom frisk men hvad i bruger for at få det store overblik hurtigt

Link to comment
Share on other sites

Ved stadig ikke hvad ipris er ;-) Mener du indkøbspris?

 

Jeg opretter alle varer i shoppen med priser osv. og de bliver overført til e-conomic via Kjelds e-conomic modul. Det fungerer ikke den anden vej, med mindre man har lagermodulet i e-conomic (tilkøB) og så virker dette i øvrigt ikke ordentligt, hvis man bruger varianter. Derfor har jeg valgt at lade shoppen være "master" - men avance osv. er e-conomic langt bedre til at finde ud af end PrestaShops statistikker.

Link to comment
Share on other sites

Ja ipris er indkøbspris og har også econnomic og bruger også kjelds modul og har også alle vare overført til economic men kan dog ikke få nogle statistikker frem med bruttoavance på ikke solgte vare kun på dem der er solgt og hvor fakturaen er lagt op til economic, men ved du om man kan trække en statistik på alle vare også ikke solgte med oprettet vare i economic hvor der er som i salgsstatistik

 

Indkøbspris

Basispris

Fortjeneste i kr og i avance procent

 

Det ville være fedt for at man kunne gennem gå alle vare i ens shop istedet for at lave en beregning selv.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...