Jump to content

Diverse Moduler virker ikke mere!


Runge1980

Recommended Posts

Hej alle.

 

Er stødt ind i et "lille" problem.

Køre PS 1.6.0.9 og siden jeg opdatere fra 1.5 til 1.6 i tidernes morgen, har der ikke været nogle problemer.

Men med ét, er der flere moduler der ikke virker i BO. Kan godt tilgå dem, men så mangler alt text vedr. indstillinger, og "radio" buttons er der stadig. Live edit i mit tilkøbte tema virker heller ikke mere m.m.

Opdagede først jeg havde et problem da min host opdatere PHP 5,6 til version 7. Rettet det tilbage til 5,6

Så kunne folk igen betale via quickpay. Men de her andre ting har så ikke ændret sig....

Har intet opdateret på min shop...

Nogle ideer.

 

MVH

Lasse

Link to comment
Share on other sites

Hvor er du hostet? Prestashop på versioner med php 7.0 har problemer i version 1.6.1.4 er min erfaring. PS 1.6.1.7 som jeg kører nu med php 7.0 har ingen problemer. Så opdatere på en test version og prøv det

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hvor er du hostet? Prestashop på versioner med php 7.0 har problemer i version 1.6.1.4 er min erfaring. PS 1.6.1.7 som jeg kører nu med php 7.0 har ingen problemer. Så opdatere på en test version og prøv det

Så vidt jeg ved, understøttes php 7.0 først 100% i version 1.7 (?). Jeg har set mange 1.6 shops med fejl efter opgradering af PHP til version 7.0

 

@Runge190 - har du slettet cache i shoppen efter du har rettet PHP-versionen tilbage?

Link to comment
Share on other sites

Har fundet frem til flg fejl.

 

Undefined variable: targetpage in /var/www/techstore.dk/public_html/modules/GWO/GWO.php on line 118

Undefined variable: arrtags in /var/www/techstore.dk/public_html/modules/ptsblocksearch/ptsblocksearch.php on line 339

ndefined index: wacsid in /var/www/techstore.dk/public_html/modules/woomio/woomio.php on line 141

 

Så det må være noget der er sket i forbindelse med unoeuro's opdatering til PHP 7 tænker jeg....but how to fix it !! ????

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...