Jump to content

Webwinkel keert terug naar oude instellingen


Darkforcess

Recommended Posts

 

Assuming you're using the default PrestaShop v1.6.1.8 theme, search for the /* accessories  */ section in themes/default-bootstrap/css/product.css and you'll find all the styles related to accessories. You can change the font sizes there.

 

 

Hoi allemaal,

 

Ik heb iets vreemds, ik had mijn font van de categorieën veranderd (kleiner gemaakt) maar van het een op het ander moment is dat weer terug gegaan naar de oude waarde en er staat zelf bij een categorie een foto van een schoen van de default-theme er weer bij, dat is toch heel vreemd of niet, verder niks verandert de laatste dagen

 

alvast bedankt

 

Ferry

Link to comment
Share on other sites

heb je de shop zelf geïnstalleerd ? of is dit via een auto installer gedaan zoals installatron oid ?

dus dat je hem automatisch kan installeren via je hosting ?

indien ja kijk of automatische update bij installatron oid aanstaat , indien ja dan uitzetten ,,

de autoinstallers werken namelijk eea automatisch weer bij , nadeel is vaak dat aangepaste bestanden weer overschreven worden , maar ook afbeeldingen worden weer meegesleurd ,,,

 

cache opschonen :

via je BO  geavanceerde instellingen -> Prestaties

dan Forceer compilatie aanvinken dan cache op nee dan klik je rechtsboven op cache legen 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hoi Coen,

 

misschien dat je het nog weet maar nu zijn er weer instellingen terug gezet naar standaard shop, teksten in het latijn, fotos standaard geworden, automatische updates staan uit bij provider kant, dus nu snap ik het niet meer. backup ook terug gezet maar het blijft zo, niet handig dit kan alle fotos en teksten weer aanpassen

 

gr

ferry

Link to comment
Share on other sites

Hoi Ferry ,

ik vermoed toch dat er een update plaats heeft gevonden oid ,,

normaal moet het niet uit zichzelf kunnen ,,,

 

indien je een goede backup hebt ( gemaakt via directadmin oid )

dan moet je eerst alle mappen en bestanden van de hosting verwijderen , dus gewoon alles weg ,,

dit doe je ook met de database ,,

dan de backup terug zetten , 

 

 

dan moet alles weer zo zijn als toen je de backup hebt gemaakt ,,

Link to comment
Share on other sites

geprobeerd een backup terug te zetten maar niet gelukt ben ook bang dat dan alles weg is.

baal er goed van hij heeft product namen verwijderd productomschrijvingen verwijderd, instellingen weer terug gezet

dit is weer dagen werk om dat allemaal goed te krijgen echt balen

 

gr

ferry

Link to comment
Share on other sites

heb je direct admin op je hosting , of Plesk oid ?

 

maak nogmaals een backup en doe zoals omschreven ,,

bij sommige hostings moet je helaas eerst alles verwijderen 

anders wijzigt er niks ,, bv omdat er weer vreemde taal en foto;s instaan

blijven deze omdat de backup dan gewoon weer bestanden naar de database en hosting upload ,,

 

anders vragen aan je hoster om een goede backup terug te zetten en vragen of er een update is geweest van je autoinstaller

of iets hosting gericht gewijzigd is en je hoster iets terug heeft gezet

 

normaal als alle autoupdates van de auto installer uitstaat mag er niks meer gewijzigd worden

je kan dit nakijken in je admin van je hosting ,,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...