Jump to content

fejl i min download folder?


Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg er fuldstændig ny i dette felt men har læst en del og fulgt nogle fine instruktionsvideoer osv., men nu er jeg gået i stå og har ikke kunnet finde nogle forklaringer ved at søge på nettet, så nu prøver jeg at spørge her. Jeg er i gang med at oprette en webshop - har købt domæne og hosting hos unoeuro og har downloaded den nyeste version af prestashop. det er gået ok. Jeg har så købt et template via templatemonster og når jeg forsøger, at installere det i min prestashop, så går det galt. Jeg kan hente zipfilen med mit tema, men når jeg trykker på "brug dette tema", så går der et par sekunder og min side bliver helt blank. Altså bare helt hvid skærm og ikke en konfigurationsside, som jeg kan se flere steder skulle poppe op af sig selv. Når jeg så trykker tilbage, så kommer jeg tilbage til mit dashboard. Når jeg så forsøger at trykke mig ind på modulsektionen stiller den mig videre til en side hvor der står: [PrestaShop] Fatal error in module file  - /public_html/modules/tmmegamenu/classes/MegaMenu.php:
Redefinition of parameter $id_shop 

Jeg har slettet hele l***** et par gange og startet forfra, men uanset hvad jeg gør, så går jeg i stå på det samme sted. Jeg har tjekket at mit template passer til den version af prestashop jeg har downloaded og det gør det.

 

Er der mon noget jeg mangler at gøre eller noget jeg har gjort forkert?? Håber i kan hjælpe mig, kan ikke rigtig komme videre herfra:-/

 

Mvh 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...