Jump to content

Hvilket regnskabsprogram benytter du?


Joachim Tranberg

Recommended Posts

Daaaus

Jeg er kommet til det punkt, hvor excel regnskab bliver alt for omfattende, og derfor har jeg besluttede at spendere nogle penge på et ordentligt regnskabsprogram.

Jeg har kigget på:
Mamut Office
E-Conomic

Fordelen ved E-conomic er at det automatisk bogfører ordre, men det er rimelig dyrt.
Har skrevet til Mamut om det er muligt med API mellem webshop. Mamut koster "kun" 99 pr måned, og er derfor meget billigere end EC

Hvilke benytter i andre? Og har i mulighed for API mellem Prestashop (Webshoppen) og Regnskabet.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jeg benyttede først det gratis regnskabsprogram Sigma. Men det gav mig kun bøvl. Det virkede for det første ikke på min Windows 7 og det gik ofte ned. Jeg har for nylig skiftet til e-conomic og er meget begejstret for det. Der er ikke en gratis integration til Prestashop, men den er lavet og kan købes - dette vil jeg med stor sandsynlighed gøre - se indlæg fra Kjeld vist nok skærmnavn Butikki.

Jeg betaler kr. 149 for e-conomic (har ikke lagerstyringsmodulet, da jeg blot bruger den indbyggede i Prestashop og osCommerce som min anden butik kører). Så jeg synes ikke det er dyrt i forhold til, hvor meget bøvl jeg havde med mit gamle system - nu er det faktisk ikke længere en sur pligt at bogføre.

Faktisk troede jeg ikke, man måtte bruge Excel, idet man så kan rette i fakturanumrene - og disse skal så vidt jeg ved være fortløbende uden mulighed for at ændre i nummerordenen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...