Presta 1.6 Usunięcie Zakładki SUMMARY z Pola produktu

kusmirpl

Dzień dobry proszę o pomoc w usunięciu zakładki SUMMARY z pola produktów,

przykład :

http://chemia-sklep.pl/home/82-tenzi-texwash-5l-plyn-do-prania-tapicerki-i-dywanow.html

i gdzie mogę przetłumaczyc pole:

30 OTHER PRODUCTS IN THE SAME CATEGORY:

Jeśli chcesz usunąć blokadę należy sprawdzić moduł "productscategory" i wyłączyć go.

Jeśli chcesz przetłumaczyć ten ciąg przejść do lokalizacyjne> Tłumaczenia> Przekłady kontenerowe> Wybierz swój język i swój temat i wykonać tłumaczyć

If you want to remove the block please check the "productscategory" module and disable it.

If you want to translate that string go to Localisation > Translations > Module translations > Select your language and your theme and perform the translate

Ok z tłumaczeniem dzięki ,

Jednak jak wyłącze moduł "productscategory" dalej mi się wyświetla pole SUMMARY

Proszę o podpowiedz jak wyłączyć to pole.

Musisz iść do lokalizacyjne> Tłumaczenia> Frontend Tłumaczenia> wybierz motyw i język> przetłumaczyć pola

You have to go to Localisation > Translations > Frontent Translations > choose your theme and language > translate your field

Dzięki za odpowiedz ale chyba nie do końca się zrozumieliśmy.

Mój problem nie dotyczy tłumaczenia tylko chcę usunąć pole "summary" aby w ogóle się nie wyświetlało wchodząc w produkt.

You have to edit product.tpl from your theme folder and remove this block: <section class="page-product-box">

Edited by Daniel Patilea (see edit history)