Jump to content

Gratis product aan een lege winkelwagen toevoegen


Recommended Posts

Hoi allen! 

 

Mijn webshop werkt naar behoren alleen loop ik tegen iets aan waar ik de oplossing niet van kan vinden.

Iemand heeft een prijs gewonnen met een like en share actie op facebook. 

 

Ik wil de prijs graag uitkeren via de shop. 

Dus de winnaar moet een code kunnen invoeren om het "gratis" product te kunnen bestellen zodat het uit mijn voorraad verdwijnt. Het probleem is echter dat je geen code kunt invullen als er niets aan de winkelwagen is toegevoegd. 

 

Wanneer ik een product aan de winkelwagen toevoeg en dan de voucher code invul dan komt het product tevoorschijn als gratis product. Maar als ik dan het betaalde product verwijder dan ben ik ook weer het gratis product kwijt en is de winkelwagen weer leeg. 

Wie of wie heeft hier de oplossing voor? 

 

Alvast bedankt

Tony

Link to comment
Share on other sites

Probleem is aan de hand van je uitleg niet duidelijk.

Je wilt een gratis product weggeven en je voorraad daarop laten aanpassen, maar geen product in het winkelmandje hebben?

 

Het betaalde product kun/moet je toch gewoon laten zitten. Als de kortingsbedrag gelijk is aan de productkosten moet er toch uiteindelijk niets worden afgerekend?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dank voor het meedenken.

 

Ik wil dus iets weggeven..Daar krijgt iemand een code voor. 

Probleem is dat wanneer ik de code invul het gratis product niet tevoorschijn komt. Dit gebeurd wel wanneer ik een product (die ik moet betalen) aan mijn winkelmand toevoeg. 

Dus hoe zorg ik ervoor dat ik 1 product gratis kan weggeven zonder dat degene met de voucher ook maar iets hoeft te betalen?

Link to comment
Share on other sites

Dat kan, volgens mij, met de kadobonnenmodule. Dan kun je "algemene" kadobonnen aanmaken maar ook aan een product een "kadocode" hangen.

 

Ik heb de kadobonnenmodule aangeschaft, maar gebruik de functie alleen voor de "standaardkadobonnen", maar meen gezien te hebben dat de koppeling kan...

 

Uhm, zou je anders niet die persoon gewoon een mailtje sturen dat je een kado opstuurt?

Edited by Duikert (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik ga het even proberen.

Probleem is dat het vuurwerk betreft en dit mag je niet versturen :)

 

 

Dat kan, volgens mij, met de kadobonnenmodule. Dan kun je "algemene" kadobonnen aanmaken maar ook aan een product een "kadocode" hangen.

 

Ik heb de kadobonnenmodule aangeschaft, maar gebruik de functie alleen voor de "standaardkadobonnen", maar meen gezien te hebben dat de koppeling kan...

 

Uhm, zou je anders niet die persoon gewoon een mailtje sturen dat je een kado opstuurt?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Gaat het om een specifiek product, want dan zou je een code aan kunnen maken voor alleen dat product.
Doet de persoon dat in de winkelwagen, en voert de code in en dan is het alleen geldig voor dat product.

Te vinden in de winkelwagenregels.

Link to comment
Share on other sites

Gaat het om een specifiek product, want dan zou je een code aan kunnen maken voor alleen dat product.

Doet de persoon dat in de winkelwagen, en voert de code in en dan is het alleen geldig voor dat product.

 

Te vinden in de winkelwagenregels.

 

Dit zou de oplossing kunnen zijn.

Stom dat ik daar niet zelf aan heb gedacht. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...