Jump to content

Mega probleem na mutaties op database


Recommended Posts

Mensen,

 

ik heb onlangs op een klanten webshop het een en ander moeten veranderen. Net zoals ik wel vaker heb gedaan heb ik met PHPMYADMIN een export gemaakt, de data vervangen door de nieuwe data en deze weer proberen te importeren. Dit lukte niet in verband met de grote van de database (zwaar irritant). 

 

De hosting firma heeft voor mij de database geplaatst en alles leek zeer goed te werken totdat:

 

- de database ineens geen increment meer had dus oude order overschreef

 

Hierop hebben we een oude versie van de database terug geplaatst en later deze met de aanpassingen terug geplaatst. Alles functioneerde weer naar behoren en toen...

 

- als er nu in de shop op een winkelwagen knop wordt gedrukt -> wordt er niets meer aan de shop toegevoegd

 

Ik dacht in eerste instantie aan een javascript of ajax fout maar heb nu alle browsers op zowel windows als mac geprobeerd en niets doet het. 

 

Je kunt op de knop klikken maar er wordt niets toegevoegd. Ik heb ook al gekeken of het in het Thema zat, dus nieuw thema gekoppeld en en getest. Loste het probleem niet op. Dus het juiste thema weer terug gezet en weer getest. Nog steeds geen oplossing. Nu ondertussen ruimschoots 5 uur verder van proberen met van alles en nogwat maar nog steeds is het niet gelukt. Heb nu de site maar in onderhoud gezet maar deze moet zo snel mogelijk weer functioneren. Wie heeft er een suggestie of mogelijke oplossing?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...