Jump to content

Dansk indbetalingskort


Recommended Posts

Hej, jeg bruger betalingsmodulet 'bankwire' til at give kunder mulighed for at betale med indbetalingskort/girokort.

Jeg har oversat 'bankwire' til 'indbetalingskort'.

Jeg har også oversat de danske emailskabeloner, så der i stedet for 'afventer overførsel af penge' i stedet står 'du har valgt at betale med indbetalingskort'.

 

Disse oversættelser har jeg lavet her:

National tilpasning > Oversættelser > Kerne e-mail > Bankwire.

 

Jeg har lige været inde og tjekke, og mine oversættelser ér der, men hvordan kan det så være, at kunderne, når de vælger denne betalingsløsning, ALLIGEVEL får tilsendt en mail hvor der står 'Afventer overførsel af penge' og 'Du har valgt at betale med bankoverførsel'??

 

Er der et sted, jeg mangler at oversætte?

 

Jeg har kun Dansk installeret som sprog.

 

Tak for hjælpen,

Carsten.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Prøv at tjekke e-mailskabelonerne vha. FTP under /mails. Jeg har ikke tidligere haft gode erfaringer med at lave ændringer i mailskabeloner direkte i shoppen og gør det altid med en HTML-editor. Så jeg tænker, at det måske (stadig) ikke virker at rette via shoppen.

Nå, helt fungerede det alligevel ikke. Jeg har downloadet de to filer via FTP og oversat dem, og uploadet dem igen. jeg har også være inde i Oversættelser og tjekket at sætningerne ér, som de skal være.

Men alligevel fik en kunde i dag en mail med beskeden "Afventer pengeoverførsel"...

 

Er der et tredje eller fjerde sted, disse email-tekster befinder sig, hvor jeg skal ind og oversætte?

Carsten.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...