Jump to content

Kategorier block forsvundet?.


Søren C

Recommended Posts

Hey alle sammen.

Jeg sad lige og legede med at importere alle mine kategorier, men da jeg så opdaterede min shop, så var de forsvundet i listen.

Så lige pt er den kasse, der hedder Kategorier helt tom. Men hvis jeg kigger i BO, så viser den kategorierne helt fint.

23614_eSY7OW7et2avFtOrPAYK_t

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo prøve at slå den dynamiske del til og fra, og se om det hjælper, ellers prøv at indlæse modulet igen. ellers... hmm, jeg har ikke lige haft den fejl før. Måske det kan være en kategori der starter med noget systemet ikke kan lide. Evt fjern den sidste indtastede kategori?

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo prøve at slå den dynamiske del til og fra, og se om det hjælper, ellers prøv at indlæse modulet igen. ellers... hmm, jeg har ikke lige haft den fejl før. Måske det kan være en kategori der starter med noget systemet ikke kan lide. Evt fjern den sidste indtastede kategori?


Hvordan slår man den dynamiske del fra og til?.

har prøvet at fjerne alle kategorier og så tilføje dem igen, men intet held med det ihvertfald.
Link to comment
Share on other sites

1.3 er kun RC og bør ikke bruges til drift shops endnu. kun til tests. Jeg tror nu ikke det har noget med det at gøre, at du installeret et nyt tema?


Ah men min shop er heller ikke i drift. :)
Det er kun mit eget lille projekt, som jeg leger lidt med. :)

Jeg bruger standard tema'et, sååh det kan ikke være det.

Jeg prøver at starte forfra og så se hvad der sker. :)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...